فیلم خلاصه بازی ایران و تونس امشب چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱

فیلم خلاصه بازی ایران و تونس امشب چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱

فیلم خلاصه بازی ایران و تونس امشب چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱

فیلم خلاصه بازی ایران و تونس امشب چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ که با نتیجه 2 بر صفر به نفع تیم ملی تونس به پایان رسید و شاگردان کارلوس کیروش نشان دادند در مهمترین محک خود حرفی برای گفتن نداشتند و خیلی راحت دفاع ایران به اشتباه می افتد.

فیلم خلاصه بازی ایران و تونس

تیم ملی تونس خیلی راحت توانست با دو گل تمرین شده ایران را شکست بدهد و کارلوس کی روش را به وحشت بیاندازد تیم ملی تونس در رنکینگ فیفا فاصله زیادی با تیم ملی ایران دارد.

حالا بسیاری از هوادارران فوتبال احساس ناامیدی به تیم ملی در جام جهانی خواهند داشت چرا رقبای تیم ملی در جام جهانی بسیار قدرتمندتر از تیم ملی تونس خواهند بود.

برای تماشا اینجا را ضربه بزنید

مصاف 2 تیم از ساعت 16:30 آغاز شد اما پخش زنده تلویزیونی نداشت. نیمه نخست با تساوی بدون‌گل به پایان رسید و در نیمه دوم هم 2 تیم نمایش نزدیکی داشتند و در شرایطی که تصور می‌شد مسابقه با تساوی بدون گل به پایان برسد، تونسی‌ها در دقایق 75 (از روی نقطه پنالتی) و 80 توانستند به گل برسند تا شاگردان کارلوس کی‌روش با شکست به استقبال جام جهانی 2022 قطر بروند.

سایت فدراسیون فوتبال در توضیح مسابقه امروز نوشت: «گل نخست تونس پس از خطای هند ابوالفضل جلالی در محوطه جریمه و اخراج او از روی نقطه پنالتی توسط بازیکن شماره 23 تونس به ثمر رسید. گل دوم نیز در دقیقه 80 توسط بازیکن شماره 24 تونس وارد دروازه ایران شد».

کارلوس کی‌روش براساس اعلام سایت فدراسیون فوتبال امروز به 22 بازیکن میدان داده و تنها پیام نیازمند، امیر عابدزاده و سردار آزمون در مسابقه امروز به میدان نرفتند و سایر بازیکنان در ترکیب به صورت تعویضی حضور یافتند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *