فیلم خلاصه بازی والیبال بانوان ایران و کره جنوبی امروز دوشنبه 31 مرداد 1401

فیلم خلاصه بازی والیبال بانوان ایران و کره جنوبی امروز دوشنبه 31 مرداد 1401

فیلم خلاصه بازی والیبال بانوان ایران و کره جنوبی امروز دوشنبه 31 مرداد 1401

فیلم بازی والیبال بانوان ایران و کره جنوبی امروز 31 مرداد 1401 (پیروزی والیبال ایران) همراه جزئیات را در این صفحه ببینید.

مربی ایران میگوید نقشه های او هنوز هم می توانند در بازی های آینده از جمله بازی سه شنبه مقابل ویتنام، دفاع بهتری از خود نشان دهند.

فیلم بازی والیبال بانوان ایران و کره جنوبی

او گفت ما باید خیلی چیزها را بهبود دهیم. من فکر می کنم که از امروز، ما باید در زمینه مسدود کردن پیشرفت کنیم. “اگر در بلوک خوب باشیم، شاید بتوانیم در مقابل تیم های قوی تر بازی کنیم.”

ما اینجا هستیم تا یک تجربه عالی را رقم بزنیم. ما اینجا هستیم و می‌خواهیم نشان دهیم که حتی ایران هم می‌تواند پیشرفت کند.»

کره جنوبی که بازیکنان دبیرستانی را به میدان می‌برد، دومین باخت متوالی خود را متحمل شد .

در همین حال، تایلند با نتایج 25-9، 27-25، 25-13 خشم خود را بر استرالیا خالی کرد تا وارد ستون برد در گروه B شود.

زنان سامورایی دو مدال طلا و قهرمانی بازی‌های المپیک (۱۹۶۴ و ۱۹۷۶) و در ۱۶ دوره حضور در قهرمانی زنان جهان، سه قهرمانی سال‌های ۱۹۶۲، ۱۹۶۷ و ۱۹۷۴ را در پرونده کاری خود دارند.

بنابر این تیم ملی والیبال زنان ایران که به تازگی نخستین مدال بین‌المللی تاریخ خود را در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به رنگ نقره‌ای به دست آورده است، کار آسانی در جام کنفدارسیون والیبال زنان آسیا در مصاف با حریفان قدرتمند خود نخواهد داشت.

تهران تایم

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *