فیلم کامل اجرای خوانندگی احسان یاسین در نیمه نهایی عصر جدید

فیلم کامل اجرای خوانندگی احسان یاسین در نیمه نهایی عصر جدید امشب شنبه 7 خرداد 1401 همراه با کیفیت عالی را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل اجرای خوانندگی احسان یاسین در نیمه نهایی عصر جدید

خوانندگی احسان یاسین در نیمه نهایی عصر جدید

احسان یاسین خواننده خوش صدای عصر جدید بوده که در مرحله نیمه نهایی موفق شد باز هم با اجرای زیبا و گوش نواز چهار چراغ سفید را به دست آورد.

جالب است بدانید که تسلط کاملی به زبان عربی نیز دارد و به همین دلیل سعی می کند آهنگ های خود را به دو زبان عربی و انگلیسی و فارسی بخواند احسان یاسین ۲۲ ساله بوده و اهل تهران میباشد رشته اش حسابداری بوده و چند سالی است حال خوانندگی را انجام می‌دهد و خیلی امید داشته تا به برنامه عصر جدید بیاید و استعداد خود را به نمایش بگذارد که انصافاً در این کار بسیار موفق بوده است احسان یاسین در مرحله نیمه نهایی نیز موفق شد چهار چراغ سفید از آن خود کند که نشان دهنده استعداد خوانندگی می باشد به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً در این صفحه اجرایی را مشاهده کنید.

احسان یاسین در مرحله اول از فصل سوم عصر جدید نشان داد خواننده متفاوتی است که در این عرصه حرف های زیادی برای گفتن دارد. او در مرحله نیمه نهایی نیز با اجرای جذاب و شنیدنی اش مهر تاییدی بر هنر خودش زد. فیلم اجرای او را در بالا تماشا کنید.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا