فیلم خوراندن گل به کودکان گل فروش توسط پیمانکار شهرداری

فیلم خوراندن گل به کودکان گل فروش توسط پیمانکار شهرداری + فیلم دلخراش

فیلم خوراندن گل به کودکان گل فروش توسط پیمانکار شهرداری + فیلم دلخراش و اخراج پیمانکار شهرداری و واکنش کاربران و چهره ها و عکس و خانواده دو کودک گل فروش و واکنش وزیر رفاه و شهرداری را در مجله شبونه ادامه مشاهده کنید.

فیلم خوراندن گل به کودکان گل فروش توسط پیمانکار شهرداری

فیلمی کوتاه توسط یک پیمانکار شهرداری کرمانی گرفته که نشان می دهد دو کودک کار را که گل فروشی می کردند را مجبور می کند که گل های خود را بخورند.

فیلم خوراندن گل به کودکان گل فروش توسط پیمانکار شهرداری

جزئیات خوراندن گل به کودکان گل فروش کرمانی توسط پیمانکار شهرداری

این کلیپ واکنش های تندی در بین کاربران ایجاد کرده و از این همه وقاحت و بی رحمی به اصطلاح انسان شگفت زده و هم زمان متاسف شدند‌.
روز ۲۲ دی ماه ۹۷ کلیپی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی منتشر شده است که رفتار زشت و خشونت‌آمیز یک پیمانکار شهرداری کرمان با دو کودک کار را به نمایش گذاشته است .فیلم خوراندن گل به کودکان گل فروش.

فیلم خوراندن گل به کودکان گل فروش توسط پیمانکار شهرداری

اسم و عکس پیمانکار شهرداری کرمانی

پیمانکار شهرداری دو کودک کار را مجبور میکند چه گلهایی که برای فروش در خیابان و معابر همراه داشتن را بخورند تا آزادشان کنند.
این کارمند شهرداری به این دو کودک گفته که اگر گلهای نرگس را بخورند آزاد می شوند.
وی به زور و اجبار گلهای نرگسی که در دستشان بود را می خوراند و آنها نیز با اشک و ترس مجبور می شوند تا این گل ها را بخورند.فیلم خوراندن گل

فیلم خوراندن گل به کودکان گل فروش توسط پیمانکار شهرداری

خوراندن گل به کودکان گل فروش

در واکنش به رفتار شرم آور و زشت این فرد شهردار منطقه دو شهرداری كرمان خبر داده که پیمانکار و کارمند مربوطه اخراج شده و از کودکان نیز دلجویی خواهد شد.فیلم خوراندن گل
همچنین شهرداری کرمان گفت که این فرد کارمند و کارگر ما نبوده و یکی از شرکت‌های پیمانکاری خدماتی سازمان همیاری شهرداری بوده است که از کار اخراج شد.

همچنین ببینید : حوادث دلخراش و پسر سیرجانی و آتش زدن مردم در پارک

پیام من به پیمانکار شهرداری کرمان این است که اگرچه این بچه ها ،کودکان کار و یا گل فروش هستند اما آنها هم یک انسان بوده ،مانند همه ادمها.
آقای پیمانکار این را بدان که در انسانیت و انسان بودن هیچ تفاوتی بین بالا و پایین و پولدار و فقیر نیست و چنین رفتار زشت و زننده ای در حق همنوع آن هم کودکی که برای محتاج نامرد نبودن مانند یک مرد کار می کند، کمال وقاحت و بی شرمی است.
شما فکر کنید بچه خودتان باشید ، آیا این رفتار زشت و توهین آمیز را تاب می آورید؟

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *