فیلم رقص محمد رضایی (کمک بهیار) مدافع سلامت بیمارستان رسول اکرم

فیلم رقص محمد رضایی (کمک بهیار) مدافع سلامت بیمارستان رسول اکرم

فیلم رقص محمد رضایی (کمک بهیار) مدافع سلامت بیمارستان رسول اکرم که باعث دلگرمی و انرژی به همکاراناش شد.

آقایی رضایی یکی از مدافعان سلامت کشورمان که تلاش زیادی برای کمک به بیماران کرونایی انجام میداد در نهایت روز گذشته بر اثر بیماری کرونا درگذشت .

وی که به تازگی ازدواج کرده بود و تنها یکسال از ازدواج او میگذشت متاسفانه جانش را فدای بیماران کرونایی کرد و برای هموطنانمان دلسوزانه با کرونا مبارزه کرد.

فیلم رقص وی سال گذشته در شبکه های اجتماعی حسابی مورد استقبال قرار گرفت از اینکه مدافعان سلامت با روحیه بسیار بالا برای مبارزه با کرونا تلاش میکنند.

فیلم رقص محمد رضایی

آقای محمد رضایی بعد از شهادت اش اندوه زیادی را در شبکه های اجتماعی بر جای گذاشت بسیاری از کاران فضای مجازی برای شادی روح او دعا کردند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سعید نمکی در حاشیه مراسم گرامیداشت روز پزشک و تجلیل از مدافعان سلامت که توسط بسیج جامعه پزشکی در مجتمع فرهنگی ولیعصر(ع) برگزار شد، اظهار داشت: از روز نخست مبارزه با ویروس کووید۱۹ همکاری تنگاتنگی با عزیزانمان در بسیج جامعه پزشکی داشتیم. تعداد شهدای ثبت شده از جامعه پزشکی تا امروز حدود 167 نفر است. البته موارد جدیدی اعلام شده که در دست بررسی است و امیدواریم خداوند روح همه این عزیزان را با سالار شهیدان محشور کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *