فیلم رقص محمود شهریاری در یک فروشگاه با قمه کشی ختم شد

فیلم کامل رقص محمود شهریاری در فروشگاه رفاه با قمه کشی ختم شد

باز هم رقص محمود شهریاری جنجال شد

ویدیو رقص محمود شهریاری در فروشگاه رفاه باعث شد که واکنش های زیادی به این کلیپ نشان داده شود در این کلیپ محمود شهریاری اقدام به انجام حرکات موزون میکند همچنین آهنگی از یک خواننده قدیمی را میخواند و همراه آن میرقصد! نکته عجیب عشوه گری های محمد شهریاری در این مراسم بوده که باعث تعجب افراد حاظر در محل بود که با تعجب او را نگاه میکنند.

شهریاری به دلیل این کارهای زننده اش از صداوسیما اخراج شده بود و حالا در جشن های مختلف خصوصی به کارهای زننده میپردازد.فیلم رقص محمود شهریاری در یک فروشگاه با قمه کشی ختم شد

محمود شهریاری مجری منشوری و جنجالی در فروشگاه رفاه باعث شد که مورد غضب برخی افراد قرار بگیرد و برای او با قمه خط و نشان بکشند.این مجری تلویزیونی که برای قرعه کشی در یک فروشگاه زنجیره ای به عنوان مجری حضور پیدا کرده بود با اهنگی در حال پخش بود حرکات موزون انجام داد که مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

رقص محمود شهریاری جنجال شد

چند نفر ناشناس در اینستاگرامش کامنت هایی درج کردند و او را با قمه تهدید کردند.

حواشی

محمود شهریاری که گویا از صدا وسیما اخراج شده است  چند سال پیش ویدویی از رقص او بار دیگر مورد توجه قرار گرفته بود.

شهریاری مدتی پیش درباره اغتشاشات نیز اظهار نظر کرده بود و در اینستاگرامش درباره گرانی ها و تورم واکنش نشان داده بود.

محمود شهریاری متولد دوم دیماه 1337 در بیجار استان کردستان میباشد . محمود شهریاری از مجریان با سابقه صدا و سیما میباشد. محمود شهریاری سابقه خوب و موفقی در مجری گری در چند برنامه تلویزیونی از جمله در شبکه تهران صدا و سیما رابه‌ همراه کاظم احمدزاده دارد.

واکنش ها

+ عجب،حال مردم خوب شده،یا حال ایشون.البته عجیب هم نیست،اغتشاشات چهره واقعی اینها رو به مردم نشون داد و باعث راهپیمایی تاریخی باشکوه ۲۲بهمن ۱۴۰۱ شد.

……

نباید به مردمی که ازروی تنگد ستی وفقرومعیشت به خیابان آمدن اغتشاشگر گفت کارمجری بسیارعالیه تا شاید بتونه مردم رو ازغم غصه لحظه ای برهاند

……..

این یه خبر سیاسی بود که در بخش اخبار سیاسی درج شد ؟ !!!!! االبته اصلا زشت و زننده نیست . زشت بی تقوایی عده ای هست که هیچ تدبیر و کفایتی ندارند و مسولیت قبول کردند و نتیجه اش گرانی و فقر و نداری مردم شد .

فیلم کامل رقص محمود شهریاری در فروشگاه رفاه با قمه کشی ختم شد

بااین حرکت شیطانی مشکلات مردم حل نمی شودبلکه دین خدابجای حمایت ونصرت عکسش می شود

…….

محمود شهریاری در صحبت های خود گفت بود از سال 61 هیچوقت برایم توضیح ندادند که چرا ممنوع التصویر و بعد چرا آزادالتصویر شدي. هیچوقت حضور پررنگ که هیچ، حضور کم رنگ هم در سیاست نداشته ام.

دلیل بار آخر ممنوع التصویری ام را از آقای پورمحمدی «معاون سیما» پرسیدم، خودش دلیلش را نمیدانست. در عروسی برادرم ودر مقابل محارم رقصیدم. کدام مرجعی گفته که رقص مرد حرام است؟ بعد ها سازمان از برخورد شدیدش با ما عذرخواهی کرد.

حس این روزهای سوشا مکانی را درک می‌کنم. زمان ما تلگرام و اینترنت نبود، سی دی رقص من را سر چهارراه ها می فروختند. خودم سی دی را خریدم! در انتشار مسائل خصوصی هنرمندان ایرادی به مردم وارد نیست. مردم دوست دارند بدانند هنرمندان چگونه زندگی می‌کنند.

توهین و تمسخر الهام چرخنده

فیلم منتشر شده از جلف بازی جدید محمود شهریاری و توهین این مجری ممنوع التصویر به کلیپ سلام فرمانده الهام چرخنده بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته و با واکنش های منفی کاربران مواجه شد.

فیلم توهین محمود شهریاری به سلام فرمانده الهام چرخنده و جلف بازی جدید مجری ممنوع التصویر که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

ماجرای دستگیری

در پی اعلام جرم علیه برخی از سلبریتی‌ها به جهت تشویق به اغتشاش و هم‌صدایی با دشمن، محمود شهریاری مجری سابق صدا و سیما با صدور دستور قضائی ساعتی پیش بازداشت شد.

پیش از این خبرگزاری ها، از اعلام جرم مدعی‌العموم علیه برخی از سلبریتی‌ها از جمله برخی بازیگران و مجری‌های سابق صدا و سیما خبر داده بود. پیگیری‌های خبرنگاران حاکی از این است که دستور جلب یکی دیگر از بازیگران که در جریان اغتشاشات اخیر با دشمن هم‌صدایی می‌کرده، صادر شده است.

بر اساس این گزارش، فرایند پیگیری قضائی در خصوص ادعاهای بی‌اساس و دروغین برخی دیگر از سلبریتی‌ها در فضای مجازی در حال انجام است.

رسانه ها طی گزارشی تحت عنوان ضریب دادن به ادعاهای پوشالی ضدانقلاب از سوی «سلبریتی‌های ناآگاه» به بررسی نقش این افراد در انتشار فراگیر سناریوسازی‌های رسانه‌های معاند پرداخته بودند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *