فیلم کامل لحظه سقوط جنگنده اف ۱۴ ارتش در اصفهان + جزئیات و تلفات

فیلم کامل لحظه سقوط جنگنده اف ۱۴ ارتش در اصفهان + جزئیات و تلفات

فیلم کامل لحظه سقوط جنگنده اف ۱۴ ارتش در اصفهان + جزئیات و تلفات

فیلم کامل لحظه سقوط جنگنده f14 ارتش در اصفهان و جزئیات و تلفات سقوط هواپیمانی جنگی اف ۱۴ را در این صفحه ببنید.

صبح امروز جنگنده اف ۱۴ ارتش در نزدیکی پایگاه شکاری اصفهان سقوط کرد و منهدم شد قبل از سقوط این هواپیما خلبان و کمک خلبان به موقع توانستند اجکت کنند و با چتر نجات از هواپیما خارج شوند هرچند که جراحاتی دچار شدند که بلافاصله به بیمارستان الزهرا اصفهان منتقل گردیدند.

رسول معتمدی مسئول روابط عمومی ارتش در منطقه اصفهان گفت هواپیمای اف ۱۴ در صبح امروز شنبه ۲۸ خرداد ماه ساعت ۱۰ و نیم صبح این ماموریت دچار نقص فنی در موتور شد و خلبان و کمک خلبان توانستند به موقع با چتر نجات فرود بیایند .

گفته می‌شود که آنها هنگام ورود به چهار آسیب دیدگی شده اند که بلافاصله به بیمارستان الزهرا منتقل شدند اما هواپیمای اف ۱۴ کاملا از بین رفت.

جالب است بدانید که هواپیمای اف ۱۴ متعلق به زمان پهلوی بوده که برخی از قطعات آنها فرسوده شده است و به دلیل تحریم هایی که برای ایران وجود دارد وارد کردن قطعات برای آن بسیار سخت می باشد هواپیمای اف ۱۴ محصول آمریکا بوده که در سال ۲۰۰۶ از ارتش آمریکا خارج شد و دیگر تولید نشد.

اف-۱۴ تام‌کت در سال ۱۹۷۲ به عنوان جایگزین هواپیمای مک دانل داگلاس اف-۴ فانتوم ۲ (به معنی شبح) به خدمت نیروی دریایی ایالات متحده درآمد. تامکت یکی از پیشرفته ترین، پیچیده‌ترین و گران‌قیمت‌ترین جنگنده‌های تاریخ هوانوردی جهان بوده و فناوری‌های پیشرویی که در ساخت آن بکار رفته بود سبب شد که کنگره آمریکا فروش آن را به سایر کشورها محدود کند. با توجه به قیمت بالای هر فروند از این جنگنده تولید آن در ایالات متحده در هاله ای از ابهام بود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *