فیلم شکنجه کودکان زرشتی با شوکر توسط طالبان + جزئیات

فیلم شکنجه کودکان زرتشتی با شوکر توسط طالبان + جزئیات

فیلم و کلیپ شکنجه کودکان زرتشتی با شوکر توسط طالبان + جزئیات آزار و اذیت کودکان زرتشتی توسط طالبان برای مسلمان شدن آیا واقعیت دارد؟

فیلم و کلیپ شکنجه کودکان زرتشتی با شوکر توسط طالبان + جزئیات آزار و اذیت کودکان زرتشتی توسط طالبان برای مسلمان شدن آیا واقعیت دارد؟

ماجرای شکنجه کودکان زرتشتی با شوکر توسط طالبان

ویدیویی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که درباره آن نوشته شده نیروهای طالبان با شوکر اقدام به مسلمان کردن اجباری کودکان افغانی زرتشتی می کند.

البته درباره اینکه آیا این ویدیو صحت داشته و دلیل شکنجه این کودک برای مسلمان شدن است یا خیر نمی توان تایید یا تکذیب کرد.

در فضای مجازی خبرهای ضد و نقیض زیادی منتشر می‌شود که تا مشخص شدن جزئیات آن نمی‌توان به نوشته ها و توضیحات شبکه های اجتماعی استناد کرد.

اما در روزهای اخیر خبر های زیادی درباره قوانین سفت و سخت طالبان در افغانستان در رسانه ها منتشر شده است و همین امر باعث گردیده که هر ویدیویی درباره طالبان منتشر می شود را باورپذیر کرد.

طالبان سال گذشته توانست در نیروهای آمریکایی را از افغانستان خارج کنند و خود بر این کشور حکومت نمایند دولت طالبان هنوز نتوانسته شخصیت سیاسی خود را پیدا کند و برخی از رفتارها و کارهای آنها خارج از اخلاق و عرف می باشد به همین دلیل است که دربین رسانه های جهان اخبار آنها مورد توجه قرار می گیرد که انتقادات زیادی از آنها صورت گرفته است

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *