فیلم صحبت های محمد بزرگی قبل از سقوط و مرگش

فیلم صحبت های محمد بزرگی قبل از سقوط و مرگش

فیلم صحبت های محمد بزرگی قبل از سقوط و مرگش را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم صحبت های محمد بزرگی قبل از سقوط

محمد بزرگی یکی از چتربازان حرفه ای کشورمان روز پنجشنبه 2 بهمن ماه به مناسبت سالگرد شهادت آتش نشانان پلاسکو تصمیم گرفت که از روی نردبان بلند آتش نشانی با چتر به پایین بپرد که متاسفانه گره چتر او باز نشد و ایشان سقوط کرد و درگذشت.

فیلم صحبت های محمد بزرگی قبل از سقوط و مرگش

این چترباز معروف کشورمان میدانست که این پرش بسیار پر خطر است قبل از پرش فیلمی را از خود به ضبط کرد و گفت که این پرش بسیار هیجان انگیز خواهد بود و میدانم که خطرات زیادی دارد اگر بلایی بر سر من آمد هیچکسی مقصر نیست و مسئولیت این پرش کاملا بر عهده من است او گفت که من تلاش زیادی کردم تا بتوانم که مجوز پرش را به دست اوردم و همه مخالفت میکردند اما با مسئولیت خودم این کار را انجام میدهم

ویدئو صحبت های بزرگی چترباز معروف

 

این چترباز ۳۶ ساله که سال های زیادی است در این عرصه فعالیت می‌کرد و در چند دوره رقابت های کشوری نیز مدال هایی بدست آورده بود، یکی از بهترین ها در چتربازی محسوب می‌شد. او با تلاش های زیاد مجوز پریدن از بالای یکی از برج های شهرک اکباتان را کسب کرد و ساعت های اولیه صبح در حالی که حاضران منتظر صحنه های جذابی از او بودند، به بالای نردبان آتش نشانی با ارتفاع ۵۸ متری رفت تا به پایین بپرد و چتربازی اش را به نمایش بگذارد.

همین اتفاق هم افتاد و از بالای جرثقیل به پایین پرید اما حادثه‌ای تلخ اتفاق افتاد. وقتی همه نگاه‌ها به بزرگی بود، چتر او به دور خودش پیچید و گره خورد و منجر به سقوطش شد. با توجه به اینکه فقط ۵۸ متر ارتفاع وجود داشت، این چترباز زمان لازم برای آنکه مشکل به وجود آمده را حل کند به دست نیاورد و متاسفانه به روی زمین سقوط کرد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *