فیلم غیراخلاقی استاد دانشگاه تربیت مدرس | فيلم غير اخلاقي اعضای هیات علمی تربيت مدرس

ماجرای فیلم غیراخلاقی استاد دانشگاه تربیت مدرس

ماجرای کامل فیلم غیراخلاقی استاد دانشگاه تربیت مدرس را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

 

خبری در فضای مجازی منتشر شده که گفته می‌شود یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس با یکی از دانشجویان رابطه غیر اخلاقی داشته است

این خبر در شبکه های اجتماعی منتشر شده و بازتاب گسترده ای را به همراه داشته است

در همین رابطه رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت که وزارت اطلاعات و قوه قضاییه به این ماجرا ورود کرده و به شدت پیگیر این پرونده شده است و تحقیقات خود را آغاز نموده اند.

ماجرای کامل فیلم غیراخلاقی استاد دانشگاه تربیت مدرس

او گفت که متاسفانه بعد از بررسی هایی که انجام دادیم متوجه شدیم که این فیلم واقعیت دارد و در حال حاضر معتقد هستیم که به صورت جدی این مورد را بررسی کرده و از قضاوت های زودهنگام بپرهیزیم و باید حرمت و شان هیئت علمیه دانشگاه حفظ شود.

 

او همچنین تصریح کرد که اگر این ماجرا واقعیت داشته باشد و قوه قضاییه و وزارت اطلاعات آن را تایید کنند ما در کمیته تخلفات به این موضوع خواهیم پرداخت و با خاطیان به شدت برخورد خواهیم کرد

خوشبختانه در حال حاضر مسئولان قضایی به این موضوع به صورت کاملاً منطقی برخورد کرده‌اند تا صحت و سقم آن مشخص شود و سپس تصمیم گیری های لازم صور بگیرد.

ایشان همچنین افزود که به عضو هیئت علمی نیز به دلیل تخلف از دانشگاه اخراج شده اند که دلیل آن غیبت طولانی مدت بوده است و تعهدات خود را به دانشگاه اجرا کرده‌اند و در نهایت برای اخراج آنها از دانشگاه صادر گردیده.

 

ماجرای کامل فیلم غیراخلاقی استاد دانشگاه تربیت مدرس

رییس دانشگاه تربیت مدرس خاطر نشان کرد: استاد مورد نظر رییس یکی از مراکز تحقیقاتی دانشگاه بوده در حال حاضر پروسه بازگشت او به دانشگاه فعلا متوقف شده است تا مساله کاملا مشخص شود، اما بنده شخصا صلاح نمی‌دانم که ایشان دوباره به دانشگاه بازگردند.

همچنین ببینید:

محمد تقی احمدی در خصوص پرونده‌های موجود در کمیته تخلفات اعضای هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس نیز گفت: این کمیته متشکل از اساتید مسلط به حقوق، فقه،‌جزا، اصول و غیره به طور دقیق و با ظرافت زیاد مشکلات اخلاقی و همچنین شکایت ارسالی از اعضای هیات علمی را مورد بررسی قرار می‌دهد.
رابطه جنسی استاد دانشگاه با دانشجو در دانشگاه تربیت مدرس

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

7 نظر

  1. این روزها همه رابطه غیر اخلاقی دارند شما چطور؟

  2. در حمایت از تولید ملی فقط توی ساخت فیلم های غیراخلاقی داریم خودکفا میشیم.

  3. آقای رئیس دانشگاه مطمئن هستند که اخلاقی بوده و جریان توطئه ای برای حذف نیست؟
    سالهاست که ” وسیله هدف را توجیه میکند”. هروقت خواستند کسی را از سر راه بردارند، انگی زدند . اگر اشتباه کرده باشید، پاسخ بی اعتماد سازی را چگونه خواهید داد؟

  4. کلیک بیتت،

  5. فرید پاکنژاد

    Goodmorning you have been

  6. زهرا انگل شناسی

    رییس دانشکده پزشکی دانشگاه تربیت مدرس سعی در بی مشکل نشاندن دانشکده میکنند، بارها به ایشان به دلیل مسائل قبیح و اسف بار استاد دانشکده مراجعه میکنیم ولی ایشان با حمایت همه جانبه از استاد خاطی و متخلف، ما دانشجویان را در صورت شکایت و افشاگری تهدید به کمیته انضباطی و اخراج می کند.به دلیل نا امنی از طرف استاد نابه هنجار شکایت به کجا بریم ایها الناس

  7. احسنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *