فیلم فرو ریختن پل فرانسیس اسکات بر خورد کشتی غول پیکر

فیلم فرو ریختن پل فرانسیس اسکات برخورد کشتی غول پیکر

فیلم فرو ریختن پل فرانسیس اسکات بر خورد کشتی غول پیکر باعث حیرت مردم شد اتفاقی عجیب که باعث شد تعداد زیادی از مسافران مصدوم شوند.

روز گذشته کشتی تفریحی در حین عبور از زیر پل فرانسیس اسکات در آمریکا با این پل برخورد کرده و باعث ریزش این پل شد.

عدم هماهنگی ناخدا با بخش حرکتی کشتی سبب شد چنین حادثه ای رخ دهد.

برخی رسانه ها مدعی هستند که ناخدای کشتی هوشیاری کامل نداشته و مواد مخدر و یا مشروبات الکلی مصرف کرده است که باعث شده نتواند تشخیص دهد که این کشتی با پل برخورد میکند.

فیلم فرو ریختن پل فرانسیس اسکات بر خورد کشتی غول پیکر

پل فرانسیس اسکات کی یک پل قوسی فولادی خرپایی پیوسته بود که رود پاتاپسکو پایینی و بخش‌های بیرونی بندر بالتیمور را در بر می‌گرفت و جاده ۶۹۵ مریلند را از میان هاوکینز پوینت (محله‌ای در بالتیمور) و داندک در مریلند، ایالات متحده عبور می‌داد. دهانه‌های اصلی پل در ۲۶ مارس ۲۰۲۴ پس از برخورد یک کشتی کانتینربر به نام ام‌وی دالی با یکی از ستون‌های تکیه‌گاه آن، تخریب شد.

فیلم فرو ریختن پل فرانسیس اسکات بر خورد کشتی غول پیکر

سالانه ۱۱٫۵ میلیون وسیلهٔ نقلیه از این پل عبور می‌کردند. پل کی مسیر تعیین‌شده برای کامیون‌های حامل مواد خطرناک نیز بود، زیرا عبور HAZMAT در تونل‌های بندر بالتیمور و فورت مک‌هنری ممنوع بود.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی درباره این حادثه دلخراش در سخنانی در کاخ سفید گفت: هیچ نشانه ای وجود ندارد که فروریختن پل فرانسیس اسکات در بالتیمور نتیجه یک اقدام عمدی بوده باشد.

رئیس جمهور وعده پاسخ بزرگ از سوی دولت مرکزی را داد و گفت که با “وس مور” فرماندار مریلند و دو سناتور مریلند گفتگو کرده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *