فیلم قمه کشی دختر تهرانی در خیابان برای زورگیری

فیلم قمه کشی دختر تهرانی در خیابان برای زورگیری

فیلم قمه کشی دختر تهرانی در خیابان برای زورگیری به همراه جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید

چندی دختر تهرانی در خیابان اقدام به قمه کشی و زورگیری از مردم میکرده که در نهایت توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

فیلم قمه کشی دختر تهرانی در خیابان برای زورگیری

این دختر به همراه دوست پسرش در خیابان های خلوت تهرانی پرسه زنی کرده و افراد تنها را با قمه تهدید و پول و گوش و طلای انها را به زور میگرفتند.

فیلم قمه کشی دختر تهرانی در خیابان

این دختر دارای سابقه زندان نیز بوده که در مترو به دلیل جیب بری دستگیر و راهی زندان شده بود اما بعد از آزاد شدن به همراه پسری که با او دوست شده بود به کار زورگیری میپرداخت که توسط دوربین های مدار بسته شناسایی شد.

گفتنیست چندی پیش سخنگوی پلیس تهران اعلام کرده بود که انتشار هرگونه کلیپ سرقت و زورگیری بر اساس قانون جرائم رایانه‌ای در فضای مجازی جرم است و کسی حق ندارد این کلیپها را در فضای مجازی منتشر کند.

سردار مهدی حاجیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سرقت در هر جامعه‌ای روی می‌دهد و در هیچ جامعه‌ای و در هیچ مکانی از جهان آمار سرقت صفر نیست.

همچنین ببینید

فیلم زورگیری از دو دختر جوان در تهران جلوی درب خانه شانفیلم زورگیری از دو دختر جوان در تهران جلوی درب خانه شان

وی افزود: بر اساس آمار گفتیم که سرقت‌های خرد در ۹ ماهه امسال افزایش پیدا کرده، در وقوع سرقت علل‌های زیادی نقش دارند، فقر و بیکاری باعث افزایش سرقت می‌شود اما باید پرسید آیا نیروی انتظامی در بحث فقر و بیکاری و ایجاد کار نقش دارد؟

سخنگوی ناجا گفت: ما در پیشگیری وضعی نقش داریم اما این نقش کم است، ما شفاف هستیم و بر مبنای شفافیت پیش می‌رویم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. اینها به اصطلاح می خواهند مادران فردای این کشور وپروش دهندگان نسل بعد باشند؟؟؟؟؟ وای برما!!!! این نتیجه تربیت بر اساس اصول فرهنگ بی درو پیکر غربی است ،بزرگترین چالش کشور ما چالش نظامی یا امنیتی یا حتی اقتصادی نیست، چرادر تمام این ابعاد ایران در حال ییشرفت وقدرتمند شدن است اما تنها قسمتی که در حال عقب نشینی وانفعال هستیم بعد فرهنگی است !!!! وپروپاگاندای تبلیغاتی صهیونیست ها ونظام سرمایه داری توانسته است با ابزار رسانه ای خودمانند ماهواره وگوشی همراه ورایانه واینترنت و………دردرون خانواده های مانفوذ کرده وکنترل تربیت کودکان را تاحدود زیای از دست خانواده ها و سیستم آموزشی ما خارج کرده وخود بعهده بگیرد!!!!!! واین بزرگترین خطر نه تنها برای جامعه ما بلکه برای کل جامعه بشری است!!!! ، لذا مهمترین وظیفه دولت جناب رئیسی ودیگر دولت های بعدی در بیست سال آینده مبارزه همه جانبه با این هجوم ناجوانمردانه فرهنگ مادی ومبتذل غربی است وهمانطور که عرض کردم چون این یک هجوم منطقه ای ونقطه ای نیست بلکه یک هجوم جهانی و یورشی به فزهنگ بومی همه
    ملت هاست ،لذا مباره با آن نیز باید با هماهنگی تمام متفکرین آزاده در سرار دنیا باشد وملت های تحت هجوم باید از حالت دفاعی صرف خارج شده وبطور هماهنگ ومنسجم دست به یک پاتک فرهنگی به جبهه فرهنگ مبتذل غربی در سراسر جهان بزنند وتنها در اینصورت است که امکان موفقیت وجود دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *