فیلم کامل لحظه برخورد قطار با بیل مکانیکی در طبس مشهد یزد

فیلم کامل لحظه برخورد قطار با بیل مکانیکی در طبس مشهد یزد

فیلم کامل لحظه برخورد قطار با بیل مکانیکی در طبس مشهد یزد که باعث کشته شدن 18 نفر شده است را در این صفحه ببینید..

فیلم کامل لحظه برخورد قطار با بیل مکانیکی در طبس مشهد یزد

فیلم کامل لحظه برخورد قطار با بیل مکانیکی

ساعت پنج و نیم صبح امروز چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ قطار مسافربری از طبس به یزد در حال حرکت بوده که در نزدیکی های طبس با یک بیل مکانیکی به شدت برخورد می‌کند و متاسفانه باعث جان باختن 18 نفر از هموطنان میشود این حادثه در بلاک عباس آباد ریزو در نزدیکی اداره کل راه آهن شرق از ریل خارج میگردد و مصدومان زیادی را به همراه داشت.

درباره این  اتفاق گفته شده که بیل مکانیکی در کنار خط بوده و قطار به شدت با آن برخورد داشته است .

در گزارش‌های اولیه اعلام شد که ۵ با گل از ریل خارج کرده و امدادگران برای امدادرسانی به محل اعزام شده اند همچنین دو بالگرد از بیرجند و مشهد به محل حادثه آمدن تا مصدومان و مجروحان را به بیمارستان منتقل کنند

مقصر اصلی این حادثه بیل مکانیکی بوده که از ریل خارج شده است رئیس سازمان اورژانس استان یزد هم در این باره گفته است که هفت دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک هلیکوپتر به محل حادثه ارسال شده است.

مصاحبه با مصدومان حادثه قطار یزد – طبس

معاون مسافری راه‌آهن با بیان اینکه این قطار ۳۴۸ نفر مسافر داشته است، گفت: طبق اعلام سازمان اورژانس ۱۰ نفر از مسافران این حادثه متأسفانه جان باخته‌اند و حدود ۱۲ نفر مصدوم داریم.

موسوی تأکید کرد: در حال حاضر از ایستگاه راه‌آهن طبس قطار فوق‌العاده به محل وقوع حادثه اعزام شده است تا مسافران را به ایستگاه راه‌آهن طبس منتقل کند و از آنجا با اتوبوس مسافران جابه‌جا می‌شوند.

وی افزود: کمیسیون عالی سوانح به محض دریافت اطلاعات اولیه به محل حادثه اعزام شده است.

معاون مسافری راه‌آهن اضافه کرد :‌علت بروز این حادثه از سوی کمیسیون عالی سوانح مشخص خواهد شد و دلیل اصلی وقوع این حادثه پس از بررسی‌های کمیسیون اعلام می‌شود.

تصاویر هوایی

موسوی با بیان اینکه در حال حاضر این خط ریلی کماکان مسدود است گفت:‌ نیروهای امدادی و قطار نجات به محل حادثه اعزام شده‌اند.

بامداد امروز قطار مسافری مشهد ـ یزد به دلیل برخورد با بیل مکانیکی از خط خارج شد.

فیلم کامل لحظه برخورد قطار با بیل مکانیکی در طبس مشهد یزد فیلم کامل لحظه برخورد قطار با بیل مکانیکی در طبس مشهد یزد فیلم کامل لحظه برخورد قطار با بیل مکانیکی در طبس مشهد یزد فیلم کامل لحظه برخورد قطار با بیل مکانیکی در طبس مشهد یزد فیلم کامل لحظه برخورد قطار با بیل مکانیکی در طبس مشهد یزد

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *