فیلم لحظه شهادت فرمانده اطلاعات سپاه زاهدان (سیستان و بلوچستان)

فیلم لحظه شهادت فرمانده اطلاعات سپاه سلمان زاهدان (سیستان و بلوچستان)

فیلم کامل لحظه شهادت سرهنگ و سردار سید علی موسوی فرمانده اطلاعات سپاه سلمان زاهدان (سیستان و بلوچستان) توسط گروه جیش العدل را در این صفحه ببینید.

چند روز پیش در پی اعتراضات مردمی در شهرستان زاهدان از گروه های تروریستی از جمله جیش العدل وارد صحنه شدند و با حملات تروریستی و مسلحانه تعداد زیادی از نمازگزاران و مأموران امنیتی را به رگبار بستند.

این گروه تروریستی بیش از ۲۰ نمازگزار را به شهادت رساند و همچنین سید علی موسوی فرمانده اطلاعات سپاه استان سیستان و بلوچستانرا نیز به شهادت رساندند .

روز جمعه در حالی که نمازگزاران خود را برای اعتراض به تجمعات آشوب گرانه آماده می کردند ناگهان با حملات مسلحانه تعداد زیادی افراد مسلح روبرو شدند که با آنها تیراندازی کردند در این ۲۰ نفر به شهادت رسیدند و ۱۸ نفر مجروح گردیدند در ادامه این حادثه افراد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان نیز حمله کرده و تعدادی از نیروهای امنیتی و انتظامی را به شهادت سال دارد .

سردار سید علی موسوی مسئول اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از جمله افرادی بوده که در این عملیات به شهادت رسید.

پیشتر سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان حادثه امروز زاهدان را تروریستی اعلام کرد و گفت: همزمان با خاتمه نماز جمعه اهل تسنن زاهدان و خروج نمازگزاران از مصلی تعدادی از افراد مسلح ناشناس اقدام به عملیات تروریستی و تیراندازی به سمت نمازگزاران و مقر کلانتری 16 که در نزدیک مصلی بود کردند که بلافاصله با واکنش سریع ماموران مواجه شدند و اوضاع تحت کنترل قرار گرفت .

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا