فیلم مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی ۲۰۲۲ در تهران آبرو ریزی شد

فیلم مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی ۲۰۲۲ در تهران آبرو ریزی شد

فیلم مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی ۲۰۲۲ در تهران آبرو ریزی شد

فیلم مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی ۲۰۲۲ آبرو ریزی در تهران و هرج و مرج و بی نظمی باعث شد که نماینده فیفا به حاضران در سالن تذکر جدی بدهد و خواستار به هم نزدن نظم شدند.

فیلم مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی ۲۰۲۲

طبق رسم جام جهانی کاپ این دوره از مسابقات به کشورهای حاضر در جام جهانی رفته و در پایان به قطر میرسد حالا این کاپ بعد از گذراندن از کشورهای مختلف به ایران رسید و در تهران این کاپ رونمایی شد اما به دلیل بی نظمی و عکس یادگاری گرفتن با آن باعث شد مراسم به هم بخورد و نماینده فیفا به شدت از این اتفاق عصبانی شود.

روز گذشته نیز مراسم رونمایی از لباس های ورزشی برگزار شد و نایک و آدیداس اسپانسر اکثر تیم های حاضر در جام جهانی این از لباس ها رونمایی کرد اما نکته قابل تامل ان لباس تیم ملی ایران بود که توسط این دو شرکت تحریم شده و یک شرکت ایرانی به عنوان اسپانسر انتخاب شده است.

آدیداس از طرح های لباس جام جهانی 2022 خود برای پنج تیم ملی رونمایی کرده است و این مجموعه واقعاً یک چیز زیبایی است. نسخه جدید شامل طرح های خانگی و خارج از خانه برای آلمان، ژاپن و اسپانیا است، در حالی که آرژانتین و مکزیک در نهایت کیت خارج از خانه خود را دریافت می کنند. لباس‌ها با جزئیات منحصر به فرد و نشانه‌های تاریخی، فرهنگ ملی کشورهایی را که در آغاز جام جهانی در قطر از آن‌ها استفاده می‌کنند، تجلیل می‌کنند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *