فیلم مراسم عزاداری در آبادان با شلیک ۵۰۰ گلوله (محله ذوالفقاری)

فیلم مراسم عزاداری در آبادان با شلیک ۵۰۰ گلوله (محله ذوالفقاری)

فیلم مراسم عزاداری تشییع در آبادان با شلیک ۵۰۰ گلوله و چند زخمی را به همراه جزییات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

روز گذشته در منطقه ذوالفقاری شهر آبادان مراسم عزاداری در تشییع یکی از قربانیان مشروبات الکلی تقلبی به خشونت کشیده شد.

در این مراسم درگیری رخ داد و بیش از 500 گلوله از اسلحه های حاضرین در این مراسم شلیک شد که منجر به زخمی شدن به تن از این افراد گردید.

فیلم مراسم عزاداری تشییع در آبادان با شلیک ۵۰۰ گلوله

این افراد از طایفه های مختلف در آبادان بودند با استفاده از اسلحه به مراسم امده بودند تا به رسم سنت مراسم عزاداری خود را برگزار کنند. عزاداری با اسلحه و تیراندازی از آداب قدیمی و کهن برخی از طایفه های عرب در خوزستان میباشد.

لازم به ذکر است که با شیوع بیماری کرونا فروش مشروبات الکلی تقلبی در بسیاری از شهرهای کشورمان رونق گرفت و باعث مرگ بسیاری از افراد مصرف کننده شد.

فیلم مراسم عزاداری در آبادان با شلیک ۵۰۰ گلوله (محله ذوالفقاری)

به گزارش گروه سلامت پایگاه خبری رخ، علی احسان پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳ نفر دیگر بر اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی در خوزستان جان خود را از دست دادند.

احسان‌پور گفت: ر این مدت ۱۳ نفر بر اثر مسمومیت ناشی از مصرف این مشروبات به مراکز درمانی استان مراجعه کرده اند.

وی افزود: در حال حاضر موارد بستری ناشی از مصرف این مشروبات ۲۲ نفر است که ۵ نفر از این افراد در بخش مراقبت های ویژه تحت مداوا هستند.

این مشروبات خاصیت سمی بسیار زیادی دارد و کاملا با الکل های معمولی متفاوت است و مصرف مقدار بسیار جزیی آن به سرعت باعث آسیب جانی و جسمی خواهد شد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *