فیلم کامل اجرای تیراندازی مصطفی صالحی در نیمه نهایی عصر جدید

فیلم کامل اجرای تیراندازی مصطفی صالحی در نیمه نهایی عصر جدید

فیلم کامل اجرای تیراندازی مصطفی صالحی در نیمه نهایی عصر جدید 8 خرداد 1401 همراه با کیفیت اصلی را در این صفحه مشاهده نمایید.

فیلم کامل اجرای تیراندازی مصطفی صالحی در نیمه نهایی عصر جدید

مصطفی پسر با استعداد در تیراندازی میباشد او اهل روستای کلانی در شهرستان کازرون استان فارس است از کودکی علاقه زیادی به تیراندازی داشته و موفق شده که همه نشانه های مورد نظر را هدف قرار بدهد و در این کار تبحر بسیار زیادی دارد .

این پسر در برنامه عصر جدید فصل سوم حضور پیدا کرد و نشان داد یکی از بهترین های تیراندازی کشورمان می باشد که بدون شک آینده بسیار روشنی در انتظار او است این پسر روستایی در مرحله مقدماتی توانست با چهار چراغ سفید به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند و در نهایت در نیمه نهایی نیز با حرکات استثنایی اهداف مورد نظر را مورد شلیک قرار داد که میزان دقت ۱۰۰درصدی او توجه داوران مسابقه عصر جدید را به خود جلب کرد و با چهار چراغ سفید به فینال راه پیدا کرد .

او در آیتم های مختلفی نشان داد که می تواند اهداف را با دقت بسیار بالایی منهدم کند این اتفاق باعث شده است که شاید او را در تیم ملی تیراندازی کشورمان ببینیم اگرر اجرای را در نیمه نهایی ندید به شما پیشنهاد می‌کنیم که در این صفحه مشاهده نمایید.

✅ همچنین ببینید فیلم اجرای تیراندازی امین صالحی در مرحله دوم عصر جدید

ایمان قیاسی مجری پشت صحنه عصر جدید در پاسخ به سوال اینکه چه خبر از فصل سوم عصرجدید گفت: عصرجدید فصل اول و دوم و سوم ندارد، عصرجدید همیشه عصرجدید است. به نظرم اهداف این برنامه باید توسط اهالی رسانه بیشتر دیده شود. به گفته وی ، عصر جدیدی ها با آغوش باز انتقادات و پیشنهادات را می‌پذیرند؛ ذات عصرجدید استعدادیابی و نشان دادن جوانان ایرانی است و مخاطب میلیونی که این برنامه دارد برای عوامل کافی است.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *