فیلم کامل اجرای خوانندگی گروه صدا در عصر جدید (برادران نخعی)

فیلم کامل اجرای خوانندگی گروه صدا در عصر جدید (برادران نخعی)

فیلم کامل اجرای خوانندگی گروه صدا در عصر جدید (برادران نخعی) و بیوگرافی برادران نخعی گروه سه برادر عصر جدید را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل اجرای خوانندگی گروه صدا در عصر جدید (برادران نخعی)

اجرای خوانندگی گروه صدا در عصر جدید

برنامه عصر جدید یکی از برنامه های استعداد یابی است که توسط احسان علیخانی اجرا و کارگردانی می شود در این برنامه همه استعدادها از تمام نقاط کشور گرد هم آمده و استعدادهای خود را نشان می‌دهند این برنامه با داوری چهار شخصیت معروف در زمینه های بازیگری سینما و آهنگسازی انجام می شود این برنامه در سه فصل تولید شده است که در هر فصل است استعدادهای ویژه معرفی می‌شوند که سکوی پرتابی برای آنها خواهد بود و زندگی آنها را متحول کرده است باید ببینیم در فصل جدید عصر جدید چه کسانی می توانند فینال نهایی راه پیدا کنند.

برادران نخعی هم خیلی خوب توانستند در عصر جدید اجرا داشته باشند و آهنگی خاصی را به سبک جالبی اجرا کنند این برادران که نامشان علیرضا و محمدرضا و امیررضا است خیلی خوش صدا هستند آنها اهل گرگان بوده که هیچ حامی مالی نداشتند. جالب است بدانید انها سختی های زیادی کشیده اند و در شغل های زیادی فعالیت کرده اند اما در نهایت به سراغ علاقه خود رفته و وارد خوانندگی شده اند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. آره سیستانیها گرگان استعداد زیادی دارند ولی سرمایه برای بروز استعداد ندارند . حالا عصر جدید این پروسه رو محیا کرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *