فیلم کامل و بیوگرافی اجرای علیرضا برنجیان در عصر جدید 3 فصل سوم (خوانندگی آهنگ کرمانشاهی) به زبان فارسی و کردی آهنگ جذاب علیرضا برنجیان در عصر جدید

فیلم کامل اجرای علیرضا برنجیان در عصر جدید (خوانندگی کرمانشاهی)

فیلم کامل اجرای علیرضا برنجیان در عصر جدید 3 فصل سوم (خوانندگی آهنگ کرمانشاهی) به زبان فارسی و کردی آهنگ جذاب علیرضا برنجیان در عصر جدید که با استقبال مردم مواجه شد و 4 چراغ سفید را داوران این مسابقه به او دادند در این صفحه ببینید.

فیلم کامل و بیوگرافی اجرای علیرضا برنجیان در عصر جدید 3 فصل سوم (خوانندگی آهنگ کرمانشاهی) به زبان فارسی و کردی آهنگ جذاب علیرضا برنجیان در عصر جدید

آهنگ لالایی جذاب و گوش نوازی که خواننده کرمانشاهی در برنامه عصر جدید اجرا کرد و مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفت به گونه ای که در گوگل به ترند تبدیل شد. در این صفحه آن را مشاهده نمایید.

فیلم کامل اجرای علیرضا برنجیان در عصر جدید

نکته مهم درباره اجرای آقای برنجیان این بود که کارن همایونفر اولین کسی بود که به او چراغ سفید داد و نشان می داد که این آهنگساز سرشناس و باسابقه کشورمان از اجرای بسیار راضی بوده است.

کارن همایونفر به شدت از اجرای این پسر جوان استقبال کرد و گفت همه نکات موسیقی را به درستی اجرا کرده است و توانسته همه تکنیک ها را در این آهنگ به درستی انجام بدهد .

این پسر جوان درباره اجرایش گفت که تصمیم داشتم آهنگ کردی کرمانشاهی را در این برنامه اجرا کند اما در آخرین لحظه تصمیمم عوض شد و آهنگ فارسی با قسمتی از کردی در آن به کار بردم که خوشحالم مورد توجه شما قرار گرفت. خانم ژاله صامتی و آقای سجادی و امین حیایی نیز بود چراغ سفید دادند و حسابی از خوانندگی او تعریف کردند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *