فیلم کامل اجرای گروه دختران وحدت (افغانی) در عصر جدید 3

فیلم کامل اجرای گروه دختران وحدت (افغانی) در عصر جدید 3

فیلم کامل اجرای گروه دختران وحدت (افغانی) در عصر جدید 3 و اجرای جذاب گروه دختران افغان وحدت در فصل سوم عصر جدید 10 اردیبهشت 1401 را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل اجرای گروه دختران وحدت (افغانی) در عصر جدید 3

فصل سوم عصر جدید با داوران متفاوت از فصل گذشته توانسته استعداد های جدیدی را معرفی کند در قسمت جدید فصل سوم عصر جدید که در روز شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ بر روی آنتن شبکه سوم سیما رفت شرکت کننده‌های مختلفی حضور پیدا کردند که اجرا های جذابی را به نمایش گذاشتند .

یکی از شرکت کننده های این برنامه گروه دختران وحدت بوده که از افغانستان بودند و توانستند اجرای بسیار زیبایی را به صورت گروهی به نمایش بگذارند و چهار چراغ سفید را از داوران این برنامه به دست آورد.

افراد شرکت کننده در این گروه همگی کودک و نوجوان بودند و به همین دلیل توانستند اجرای بسیار جالبی را به نمایش بگذارند در این صفحه می توانید اجرای آنها را مشاهده کنید.

گرفتن 4 چراغ سفید توسط این دختران باعث شد که برخی از انها احساساتی شدند و شروع به گریه کردند و از این اتفاق بسیار خوشحال و هیجان زده شدند انها موفق شدند که به فینال این قسمت راه پیدا کنند.

-گروه وحدت شامل جمعی از دختران رمزی کار افغانستانی می شود که در سومین فصل از برنامه عصر جدید این فرصت را یافتند تا روی صحنه بروند و هنر و توانایی خود را همانطور که در فیلم بالا می بینید به اجرا بگذارند. پیش از این هم شاهد شرکت کنندگان دیگری از کشور افغانستان در بنرامه عصر جدید بودیم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *