فیلم کامل اجرای گروه سیاه و سفید (نقاشی) در عصر جدید 3

فیلم کامل اجرای گروه سیاه و سفید (نقاشی) در عصر جدید 3

فیلم کامل اجرای گروه سیاه و سفید (نقاشی یوزپلنگ روی شیشه) در عصر جدید 3 فصل سوم شنبه 10 اردیبهشت 1401 و معرفی و بیوگرافی اعضای گروه سیاه و سفید را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل اجرای گروه سیاه و سفید (نقاشی) در عصر جدید 3

قسمت ۱۳ عصر جدید فصل سوم که در شب شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ از شبکه سوم سیما پخش شرکت کننده های مختلفی حضور پیدا کردند که هر کدام از آنها در رشته خاصی کار اجرای را برعهده داشتند و موفق شدند لحظات  بسیار مهیجی را برای بینندگان تلویزیونی خلق کنند.

فیلم کامل اجرای گروه سیاه و سفید در عصر جدید

جمعی از هنرمندان رشته نقاشی آن هم روی شیشه در قالب گروه سیاه و سفید اجرای خوبی در عصر جدید داشتند که فیلم آن را مشاهده می کنید.

یکی از این شرکت‌کننده‌ها گروه سیاه سفید بوده که اجرای نقاشی انجام دادند اجرای متفاوت گروه سیاه و سفید باعث شد که تماشاگران بسیار لذت ببرند و داوران مسابقه نیز آنها را تحسین کنند انها موفق شدند یوزپلنگ ایرانی را به صورت سه بعدی نقاشی کنند که به شدت مورد تحسین داوران قرار گرفت و موفق شدند 4 چراغ سفید را به دست آوردند.

برنامه عصر جدید در فصل سوم بسیار جذابتر دنبال می‌شود داوران جدید این مسابقه خانم ژاله صامتی و کارن همایونفر و امین حیایی و آقای اسماعیلی موفق شده اند با یکدیگر بسیار هماهنگ باشند و برای رای دادن خیلی دقیق تر عمل کنند به شما پیشنهاد می کنیم که حتما اجرایی فروش سیاه سفید را در این صفحه مشاهده نمایید بدون شک اجرای آنها لحظات بسیار خوبی برای شما خواهد کرد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *