فیلم کامل استندآپ مهرنوش افتخاری در نیمه نهایی عصر جدید

فیلم کامل استندآپ مهرنوش افتخاری و حمید بیگی در نیمه نهایی عصر جدید

فیلم کامل استندآپ مهرنوش افتخاری و  همسرش حمید بیگی در نیمه نهایی عصر جدید قسمت پنجم امشب شنبه 7 خرداد 1401 را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل استندآپ مهرنوش افتخاری در نیمه نهایی عصر جدید

فیلم کامل استندآپ مهرنوش افتخاری در نیمه نهایی عصر جدید

خانم مهرنوش افتخاری به همراه حمید بیگی همسرش در مرحله نیمه نهایی عصر جدید موفق شدند اجرای بامزه را به نمایش بگذارند و چهار چراغ سفید را از داوران این مسابقه دریافت کنند کرد موضوع استنداپ خود را به ماجرای ازدواج شان انتخاب کند و از اتفاقاتی که در زمان ازدواجشان رخ داده صحبت کردند که می تواند در نوع خود بسیار جالب باشد به شما پیشنهاد می‌کنیم که از من در این صفحه اجرای آنها را مشاهده کنید.

قسمت پنجم مرحله نیمه‌نهایی برنامه «عصر جدید»، به‌دلیل برگزاری فینال فوتبال لیگ قهرمانان اروپا، برخلاف گذشته که بعد از خبر ساعت ۲۲ پخش می‌شد، این‌بار بعد از اذان مغرب پخش می‌شود.

در قسمت پنجم، غیر از بندبازان گروه زاگرس که اساسا روی هوا هستند، با استندآپ کمدیِ زن و شوهریِ مهرنوش افتخاری و حمید بیگی و شوخی با خرج و مخارج عروسی‌ها، از خنده روی زمین غلت می‌خورید. با همخوانی ۳برادر از گروه سه‌دا به فرداهای امیدوارکننده می‌اندیشید، با ووشوکارانِ گروه دوئلین، بین زمین و هوا حرکت‌های رزمی-نمایشی خواهید دید و با قطعه‌ای توحیدی و مناجات‌گونه با صدای احسان یاسین برای معبودی که آن بالاست، احساسی آسمانی خواهید یافت.

بعد از انتخاب دو اجرا از سوی داوران، فینالیست فصل سوم مسابقه استعدادیابی عصرجدید تنها با رای مستقیم شما برگزیده خواهد شد برای حضور در برنامه پایانی.

قسمت پنجم از مرحله نیمه‌نهایی عصرجدید، شنبه‌ شب ساعت ۲۰:۳۰ پخش خواهد شد

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *