فیلم کامل تجربه مرگ عباس واعظی در زندگی پس از زندگی + بیوگرافی

فیلم کامل تجربه مرگ عباس واعظی در زندگی پس از زندگی + بیوگرافی

فیلم کامل تجربه مرگ عباس واعظی در زندگی پس از زندگی + بیوگرافی و زندگی شخصی او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم کامل تجربه مرگ عباس واعظی در زندگی پس از زندگی + بیوگرافی

فیلم کامل تجربه مرگ عباس واعظی در زندگی پس از زندگی

عباس واعظی ۳۲ ساله بود و در تهران به دنیا آمده است او دیپلم دارد و متاهل می باشد بعد از حضور در برنامه زندگی پس از زندگی تجربیات تلخ لحظه مرگ خود را بیان کرد.

او گفت که در سال ۱۳۹۵ به همراه برادرش عباس به استخر رفته بعد از برگشت استخر به محل کارش ناگهان در منطقه جنت آباد شاهین شمالی یک خودرو ۲۰۶ با او برخورد کرده است و او را نقش بر زمین می کند افراد حاضر در صحنه به دنبال او می آیند تا کمک رسانی کنند در همین حال یکی از سارقین اقدام به دزدیدن گوشی موبایل کارکرده و چند ضربه چاقو به همراه گاز اشک آور رو می زند.

سارقین در حال فرار داخل گلستان که انتهاش بن بست بود که خیابان بزرگی بود . در همین حین که برن دور بزنند . فاصله مغازه عباس تا اونجا ۲۰ قدم است. که همسایه ها زنگ زدند که داداشت رو خفت کردن و گوشی وی رو بردند. همین که عباس رسید بالای سر داداش که دید سرش خونی بوده است. عباس گفت چی شده ماجرا چیه . که برادر عباس این حادثه را تعریف می کند .

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *