فیلم کامل توهین به حجاب در دامپزشکی تهران +کلیپ جزئیات و عکس

فیلم کامل توهین به حجاب در دامپزشکی تهران +کلیپ جزئیات و عکس

فیلم کامل توهین به حجاب در دامپزشکی +جزئیات و عکس را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

به دنبال انتشار ویدویی از توهین به حجاب اسلامی از سوی افرادی در یکی از دامپزشکی‌های تهران در فضای مجازی، رییس پلیس فتای پایتخت از برخورد با عاملان این ویدیوی موهن خبر داد.

به گزارش ایسنا، مدتی پیش ویدیویی موهن در فضای مجازی منتشر شد که در جریان آن فردی اقدام به قراردادن تکه‌ای پارچه بر سر یک سگ کرده و با بیان الفاظی نامناسب به حجاب اسلامی توهین کرده بود. این موضوع باعث ناراحتی بسیاری از شهروندان شده و واکنش‌های زیادی را درپی داشت.

فیلم کامل توهین به حجاب در دامپزشکی تهران +کلیپ جزئیات و عکس

روز گذشته کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که یک پزشک دامپزشکی در حالیکه می‌گوید ما در اینجا اعلام کردیم که هیچ کسی را بدون حجاب راه ندهند دوربینش را بر روی سگی گرفت که بر روی سر این سگ روسری بسته بودند.

فیلم کامل توهین به حجاب در دامپزشکی

توهین زشت و بی شرمانه این دامپزشک به حجاب باعث شد که بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی به آن واکنش نشان بدهند و از مراجع قضایی بخواهند که به سرعت با این دامپزشک برخورد کند .

در نهایت پلیس وارد عمل شده و او را دستگیر کرد در همین حین بهمن جاوید معاون بهداشت آموزش و توسعه سازمان نظام دامپزشکی کشور با محکوم کردن این اقدام دامپزشکی اعلام کرد متخلفین دامپزشک خارج از نوبت و به سرعت رسیدگی خواهد شد و با افراد خاطی به شدت برخورد می‌شود

جاوید لامعی همچنین تاکید کرد: با توجه به اینکه قاضی در هیأت حضور دارد، بخش مجرمانه جرائم فوق به مرجع صالحه قضائی سپرده می‌شود و قاضی هم رأی جداگانه خود را صادر می‌کند.

وی یادآور شد: همکاران ما در سازمان دامپزشکی چه کسانی که با دام سر و کار دارند و چه افرادی که به عنوان سربازان حفظ بهداشت در صنایع فعالیت دارند، علاوه بر رعایت اصول حرفه‌ای و فنی کار ، از آن‌ها انتظار می‌رود شئون شغلی و صنفی خود را هم رعایت کنند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

4 نظر

  1. اونوقت دزدها و مافیا را به این سرعت نمیتونید بگیرید یا جائرانه است

  2. خاک برسر این دامپزشک ک با دام‌هیچ فرقی نداره

  3. اقا شوخی کرد اینقدر شول مغز نباشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *