فیلم کامل توهین محمود شهریاری به الهام چرخنده و سلام فرمانده در فروشگاه رفاه

فیلم کامل محمود شهریاری الهام چرخنده و سلام فرمانده در فروشگاه رفاه

فیلم کامل توهین محمود شهریاری به الهام چرخنده و سلام فرمانده در فروشگاه رفاه

جلف بازی محود شهریاری با توهین و تمسخر الهام چرخنده به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است مجری جنجال که از صداوسیما اخراج شده است و چندی پیش نیز به دلیل هنجارشکنی دستگیر شده بود حالا در یکی از شعیه های فروشگاه رفاه اقدام به تمسخر و توهین به الهام چرخنده و سرود سلام فرمانده کرده که ویدیو او در شبکه های اجتماعی وایرال شده است.

توهین و تمسخر الهام چرخنده و سرود سلام فرمانده توسط محمود شهریاری بدون شک تبعات زیادی برای این مجری جلف سابق خواهد داشت.

چندی پیش ویدیو رقص محمود شهریاری مجری در قرعه کشی فروشگاه رفاه در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشت حالا کلیپ دیگر از او منتشر شده که الهام چرخنده را به تمسخر میگیرد .

توهین محمود شهریاری به الهام چرخنده

محمود شهریاری یکی از مجریان اخراجی صدا و سیما بوده که بارها به دلیل حواشی که داشته مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

محمود شهریاری در مراسم قرعه کشی فروشگاه رفاه در واکنش به سرود سلام فرمانده می‌گوید اگر الهام چرخنده اینجا باشد من این سرود را می خوانم و سپس حرکات بازیگر زن معروف را به تمسخر گرفت.

جلف بازی محمود شهریاری تمامی ندارد

گویا این مجری برای گرم کردن مجالس خود از هر ترفندی استفاده می کند و برایش ادب و احترام معنایی ندارد محمود شهریاری از سال ۱۳۶۲ و زمانی که ۲۴ ساله بود وارد تلویزیون شد و مسابقه سرعت و دقت که از شبکه دوم سیما پخش میشد به شهرت رسید او از سال ۱۳۶۱ تا سال ۱۳۶۸ برنامه سلام صبح بخیر را گزارشگری و اجرا می کرد.

اما جالب است بدانید که محمود شهریاری یکی از نخستین چهره‌های هنری بود که به دلیل انتشار فیلم خصوصی عروسی برادرش و رقصیدن در این مراسم سالها در تلویزیون ممنوع التصویر بود.

در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، محمود شهریاری که چندی پیش کلیپ رقص او برای دختران بی حجاب در فضای مجازی جنجالی شده بود، مجددا اجرای مراسم قرعه کشی فروشگاه رفاه را برعهده گرفته و اینبار نسبت به درخواست پخش سرود سلام فرمانده واکنش توهین آمیزی نشان داده و می گوید: «سلام فرمانده را من موقعی می توانم بخوانم که الهام چرخنده اینجا باشد و…».

محمود شهریاری تازه از زندان ازاد شده بود

محمود شهریاری مجری با سابقه صداوسیما که از ششم مهرماه در بازداشت به سر می‌برد، از زندان اوین آزاد شد. گفتنی است، محمود شهریاری با صدور دستور قضائی بدلیل تشویق به اغتشاش و هم‌صدایی با دشمن بازداشت شده بود.

او میگوید

به آیت الله یزدی رئیس وقت قوه قضائیه گفتم راضی هستید از زندگی خصوصی شما و روضه سیدالشهدا درخانواده تان فیلم بگیرند و منتشر کنند؟ گفتند خیر راضی نیستم. گفتم خب پس چرا کاری برای پیشگیري از انتشار این فیلم ها نمیکنید؟

در زمان نام بردن از شهرام شب پره، مدیر شبکه و ناظر پخش حضور داشتند. خودشان مجوز باز کردن صدا را در استودیو دادند.

خطوط قرمز صدا و سیما و برخوردها در ان؛ سیال و سلیقه اي است. برخی مدیران انتظار دارند مجری برنامه مانند اکسسوار صحنه هیچ واکنشی نداشته باشد و فقط بنشیند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

7 نظر

  1. یک مفسد فی الارض واقعی هم نرم و هم سخت فاسده

  2. پیمان آذران

    گویا آقای شهریاری داروی ضد خارشش تموم شده

  3. واقعا با این مجری جلف باید یک برخورد اساسی بشه

  4. با فروشگاه رفاه هم برخورد کنید

  5. بایدفروشگاه رفاه جریمه شودکدیگه کثافتی مثل محمودشهریاری رومجوزنده واسه تبلیغ واونم خیلی راحت به خانم الهام چرخنده توهین بکنه

  6. ایران سربلند

    چرا این دلقکو ممنوع الکار نمیکنند. مگه این جور برنامه ها نباید مجوز بگیره؟ هر خری میتونه بیاد تریبون دستش بگیره؟ بعد میگن ازادی نداریم!!

  7. مظلوم ایران

    این احمق تو پست‌های صفحه شخصیش آموزش ساخت کوکتل مولوتف منتشر کرده بود. معلوم نیست چند نفرو ب کشتن داده. صبح بخیر آقای جمهوری اسلامی
    والا ما هم معترضیم ولی اگه همین کارارو میکردیم الان تو زندان بودیم. ولی ما با این جانی ها فرق داریم
    ایران سلبریتی پرسته
    حالا این خبرو وایرال میکنن بعد نتیجه گیری میکنن ک بخاطر رقصش توبیخ شده بعد میگن ایران مخالف شادیه
    اما نمیگن ک ب الهام چرخنده و .. توهین کرده
    نمیگن کوکتل مولوتف اموزش داده
    نمیگن ک باید از اول ممنوع التصویر میبود و طبق معمول خواب بودن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *