فیلم کامل تیراندازی عروسی جیرفت و ماجرای کامل درگیری

فیلم کامل تیراندازی عروسی جیرفت و ماجرای کامل درگیری

فیلم کامل تیراندازی مرگبار و خونین عروسی جیرفت با 1 کشته و 8 مجروح را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم کامل تیراندازی عروسی جیرفت و ماجرای کامل درگیری

فیلم کامل تیراندازی عروسی جیرفت

شب پنجشنبه سایتهای بومی استان کرمان اعلام کردند که در جشن عروسی که در روستای کریم آباد جیرفت برگزار شده است با اسلجه ساچمه ای بادی اتفاق دلخراش رخ داده است و باعث گردیده یک نفر کشته و 8 نفر مجروح شوند.

خبرنگار ایرنا با مسئولان این شهرستان تماس حال کرد که این خبر تایید شد و گفتند که متاسفانه یک نفر فوت کرده که این شخص دارای یک فرزند 6 ساله بوده است.

به گفته شاهدان این عروسی شخصی که اقدام به شلیک کرده است بعد از این حادثه فرار کرده است که پلیس نیروی ویژه ای را برای دستگیری این شخص اعزام کرده است و به زودی دستگیر خواهد شد.

گفتنیست در برخی از شهرهای کشورمان رسم بر این است که در جشن های عروسی اقدام به تیراندازی کنند و متاسفانه در برخی عروسیها شاهد اتفاقات بسیار ناگواری خواهیم بود.

شهرستان جیرفت در ۲۳۸ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.

برخی شهروندان بنا بر رسمی غیرمتعارف، نامناسب و خطرناک، در مراسم شادی خود از تیراندازی با سلاح با هدف ایجاد نشاط بیشتر استفاده می کنند که بارها مشاهده شده در نتیجه این اقدام حوادثی غیرقابل جبران مانند کشته یا مجروح شدن افراد به وقوع می پیوندد و ضرورت دارد خانواده ها مانع چنین اقدام هایی در مراسم خود شوند.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *