فیلم کامل جسد و پای ملیکا صالحیان ۱۱ ساله متروپل در نایلون (18+)

فیلم کامل جسد و پای ملیکا صالحیان پور ۱۱ ساله متروپل در نایلون (18+)

فیلم کامل جسد و پای ملیکا ۱۱ ساله متروپل در نایلون پلاستیک تحویل پدرش داده شد پدرش میگوید زمان جنگ هم اینگونه نبود .

فیلم کامل جسد و پای ملیکا صالحیان ۱۱ ساله متروپل در نایلون (18+)

جسد و پای ملیکا ۱۱ ساله متروپل

ملیکا دختر 11 ساله مینوشهری که برای خرید بستنی به پاساژ متروپل رفته بود این ساختما بر روی سرش آوار شد و از جسد او فقط یک پا کشف شد و درون نایلون به پدرش تحویل داده شد.

بیوگرافی ملیکا و میترا صالحیان پور

ملیکا و میترا صالحیان پور دو خواهر اهل مینوشهر می باشند که هردو آنها دانش آموز بوده و ملیکا ۱۶ سال و میترا ۱۱ سال داشتند.

متاسفانه این این دو دختر نوجوان در حادثه متروپل هنگامی که در کنار این ساختمان منتظر مادرشان ایستاده بودند گرفتار آوار شده و جان باختند.ملیکا و امید را صالحیان پور با مادر وزن عمویشان به دکتر رفته بودند هنگامی که مادر آنها برای گرفتن دارو

به داروخانه رفته بود آنها مقابل داروخانه و زیر سایه بان بستنی فروشی در کنار ساختمان متروپل منتظر آمدن مادر بودند.

اما این انتظار هیچگاه به سر نیامد و در فاصله ای که مادر در داروخانه بود ساختمان متروپل ریزش کرده و هر سه نفر آنها زیر آوار ماندند.

زن عموی ملیکا خانم فاطمه خلفی زاده ۳۲ ساله بود و یک پسر ۴ ماهه و دو دختر ۸ و ۱۲ ساله دارد

او به همراه خانواده اش در سربندر زندگی می کند و برای مراجعه به دکتر به آبادان آمده بود که متاسفانه

در این شهر دچار حادثه ای شوم شد و جان خود را از دست داد.

ریاست شورای شهر آبادان تیم قبل مدیریت شهری را یکی از مقصر های اتفاق متروپل می داند ولی مدیرهای کنونی شهر آبادان امکان متوقف نمودن کارهای این ساختمان را نداشته اند؟

قدرت شهرداری ها در مقابل ناایمن ها علی اعطا سخنگوی شورای شهر پنجم تهران در سالگرد فرو ریختن پلاسکو در نطقی به مشکل های بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها بیان می‌نماید.

فیلم کامل جسد و پای ملیکا صالحیان ۱۱ ساله متروپل در نایلون (18+)

ایشان حرف‌هایش را با مرور بازدید از یک ساختمان پرخطر شروع نموده بود «انشاالله اتفاقی نخواهد افتاد.
انشالله اتفاقی نخواهد افتاد.فردا نیز خدا بزرگ است. زمستان سال قبل، ساختمان‌های عمومی پرخطر که در آن، اشخاص بسیاری کسب و کار داشته اند، رفته بودم.
نگران این بودند که با آغاز فرایند ایمن سازی، کسب و کار و کار آنان مختل بشود.
قبل از مصاحبه با بعضی از آنان، بیان نمودم حتماً تداوم کار اقتصادی شما مهم می‌باشد. ولی جان شما و جان دیگر هم وطنان مهمترمی باشد.

✅ همچنین ببینید فیلم کامل جسد حسین عبدالباقی سازنده برج متروپل

این ساختمان در مقابل حریق و در مقابل زلزله نا ایمن می‌باشد.
گفتند انشاالله اتفاقی نمی‌افتد. بیان نمودم نکند فردا اتفاقی این جا بیفتد و همین کسب و کار روزانه نیز دیگر نباشد؟ همچنین آنها بیان نمودند، فردا نیز خدا بزرگ است. ولی، حق داشتند. جان مردم مهمتر می باشد. روزی مردم نیز مهم می‌باشد.»

فیلم کامل جسد و پای ملیکا صالحیان ۱۱ ساله متروپل در نایلون (18+)

به بیان اعطا اگرچه جامعه و اهل فن کلاً بیان میکند که شهرداری ها وظیفه دارند تا از وقوع این طور حادثه هایی جلوگیری نمایند، ولی قوانین ایجاد شده در عرصه ایمنی ساختمان ها آنچنان شهرداری را در اجرای اینطور وظیفه هایی مبسوط الید نمیداند.
بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها وظیفه شهرداری و تبصره الحاقی آن، خبر می‌دهند: شهرداری وظیفه دارد نسبت به پیشگیری از خطر هایی از قبیل :سیل و فرو ریختن دیوار های مجاور معابر عمومی اقدام نماید و از مزاحمت های خطرآفرین ساختمان ها جلوگیری نمایند.

به غیر از قانون شهرداری ها، بر طبق مصوبات شورای اسلامی شهر تهران، از قبیل اساسنامه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، شهرداری وظیفه دارد به انجام پیگیری های دوره‌ای و مستمر از مکان های عمومی و ساختمان ها دارای اهمیت بالا می باشد و شهرداریهای منطقه هایی که به الزام مالک و ذینفع به رعایت نمودن اخطار های صادر شده از سوی سازمان آتش نشانی، وظیفه دارند.
با این وجود، روشن می باشد شهرداری، ابزار کمی برای ملزم ساختن مالک ها، نسبت به تامین ضوابط ایمنی، پس از صادر شدن پایان کار، را دارد، و کلا می‌تواند در راستای وظیفه های درج شده در بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری نسبت به پایان یافتن دستورهای قضایی اقدام نماید.

سخنگوی حادثه ساختمان متروپل آبادان گفت: با پیدا شدن پیکر یکی دیگر از شهروندان آبادانی از زیر آوار تعداد جانباختگان متروپل به ۳۷ نفر افزایش یافت.

احسان عباسپور  اظهار کرد: با تلاش گروه‌های جست‌وجو پیکر یکی دیگر از شهروندان حادثه متروپل از زیر آوار بیرون کشیده شد.

وی تعداد کشته‌شدگان در حادثه متروپل را تا امروز ۳۷ نفر اعلام کرد و گفت: تلاش برای یافتن پیکرهای احتمالی زیر آوار توسط گروه‌های امدادی حاضر در میدان ادامه دارد.

فرماندار ویژه آبادان گفت: ۳۷ نفر از شهروندان نیز در این حادثه مصدوم شدند که ۳۵ نفر پس از مداوا، از بیمارستان مرخص شدند و دو نفر نیز برای مداوای بیشتر در بیمارستان بستری هستند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. امیدوارم جوری بخورید که دیگه نتونید بلند شید!
    خدا به پدر و مادرش صبر بده روحش شاد و در آرامش ابدی.

  2. اگه بچه آقا بزرگ ها بود چیکار میکردید بترسید از اون روز که سخت به حسابتون خدا برسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *