فیلم کامل جوکر تایم منشوری رضا نیکخواه و حرکت زشت او

فیلم کامل جوکر تایم منشوری رضا نیکخواه و حرکت زشت او

فیلم کامل جوکر تایم منشوری رضا نیکخواه و حرکت زشت او

فیلم کامل جوکر تایم منشوری رضا نیکخواه مال من بازه را در این صفحه ببینید.

در این قسمت رضا نیکخواه جوکر تایم خود را اجرا کرد که در نوع خود جالب توجه بود او توانست با اجرای بازمزه مهمانان را تا مرز خنده ببرد هرجند که در نهایت کسی نخدید.

فیلم کامل جوکر تایم منشوری رضا نیکخواه

دانلود کامل این قسمت

این دست نمایش ها در کل با مسابقه های کوتاه جالبی ترکیب خواهند شد.
این مصاحبه ها در همان فضای برنامه به طور خصوصی و جداگانه از هر شرکت کننده ای به عمل می آید و بعد ها، به طور قسمت های خیلی کوتاه در دل رئالیتی شو گنجانده خواهد شد.

رئالیتی شو ها در واقع با سیستم حذف تدریجی رقابت کننده ها جلو می‌روند و در آخر یک برنده باقی می ماند که تمامی جایزه ها را با خودش به منزل می‌برد.

جوکر یک برنامه می باشد که از روی نمونه‌های موفق خارجی برگرفته شده و با معیارها و فرهنگ ایرانی مطابقت داده شده و اکنون روی فیلیمو در حال پخش می‌باشد.

✅ همچنین ببینید فیلم کامل رقص هندی حامد آهنگی در جوکر 

سریال جوکر یک سریالی بایک بازی معروف جهانی تولید شده است.
در این بازی باید بقیه را بخندانی و خود به هیچ وجه نباید بخندی.
نخستین بار یکی از شناخته شده ترین بازیگران طنز آمیز ژاپن این بازی را ساخت و اسم آن راDocumental گذاشت. بعد از موفق بودن برنامه، شرکت آمازون پرایم فیلم امتیاز آن را خریداری نمود و با اسم لول اقدام به تاسیس نسخه های اختصاصی آن در کشورهای گوناگون نموده است.

به قدری آن فیلم مخاطب و هوادار دارد نه فقط ژاپن که در مدت پنج سال ٩فصل از این برنامه را اکران نموده بلکه کشورهای استرالیا، آلمان، ایتالیا، کانادا، فرانسه، اسپانیا، هند و همچنین مکزیک هم آغاز به تولید این فیلم نموده اند.

این مسابقه در دنیا مخاطبین بسیاری نیز دارد و در کشورهای دیگر هم مثل آلمان وایتالیا و فرانسه وژاپن و مکزیک جزء برنامه های پرمخاطب آمازون پرایم بوده است.

سیامک انصاری با کاراکتر جدی، اما در عین با بانمک بودن مجری برنامه جوکر را عهده دار می‌باشد.
هنرپیشه ای که با آن میمیک بانمک صورت خود در مجموعه‌های ۹۰ شبی تلویزیون هنگامی که کلافه از کار های برره ای ها میشد با یک صورت مات به قاب دوربین نگاه می کرد و می توانست بسیار خوب خنده خود را نگاه دارد.
این کاراکتر اکنون قرار می باشد در جوکر که کلاً خندیدن در آن جریمه دارد مجری‌گری آن را عهده دار شود.
علی لک پوریان نیز به عنوان هنرپیشه او را همراهی و کمک می‌نماید.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *