فیلم کامل حمله گستاخانه به دو دختر زاهدانی توسط موتورسواران (بدون سانسور)

فیلم کامل حمله گستاخانه به دو دختر زاهدانی توسط موتورسواران (بدون سانسور)

فیلم کامل حمله گستاخانه به دو دختر زاهدانی (بدون سانسور) و مله وحشتناک به دو دختر زهدانی و واکنش ها را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل حمله گستاخانه به دو دختر زاهدانی توسط موتورسواران (بدون سانسور)

فیلم کامل حمله گستاخانه به دو دختر زاهدانی

روز گذشته با پخش شدن ویدیویی در شبکه های اجتماعی در باره ایجاد مزاحمت چند اراذل و اوباش موتور سوار برای دو دختر جوان و کتک زدن آنها در یکی از خیابانهای زاهدان سبب جریحه دار شدن احساسات مردم گردید این اتفاق به شکل ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

ماموران امنیت اخلاقی با بررسی و شناسایی این موتورسواران به جستجوی انها پرداخت و در نهایت موفق شدند که این افراد در کمتر از 6 ساعت دستگیر و به مراجع قضایی تحویل گردند.

سردار طاهری درباره این اتفاق گفت هیچ احدی حق ندارد به شهروندان به ویژه بانوان هتک حرمت کند و ما خادمان مردم هستیم و با جدیت کامل با خاطیان برخورد خواهیم کرد و همه در برابر قانون یکسان خواهند بودو فرماندهی انتظامی استان با قاطعیت و مطابق قانون در برابر این گونه افراد خواهند ایستاد و هرگز مجال جولان و گردن کشی را به آنها نخواهند داد.

✅ همچنین ببینید فیلم کامل زورگیری از یک پیرزن در قیامدشت

این موتور سواران با حمله و ضرب و شتم دو دختر جوان باعث شدند که آنها آسیب دیده و از نظر روحی بسیار ناراحت شوند و کلیپ انها مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار بگیرد.

از سوی دیگر برخی ار رسانه های ضد انقلابی با پرداختن به این موضوع با هدف سیاسی از آب گل آلود ماهی گرفتند.

پلیس بارها اعلام کرده که با مخلان نظم و امینت مردم برخورد قاطع و جدی خواهد کرد و اجازه نخواهد داد که هیچ کسی باعث به هم خوردن نظم جامعه و شهروندان شوند این را بارها ثابت کرده و با افراد ناامن کننده جامعه برخورد شده است.

سرهنگ علی رحیمی در جمع خبرنگاران در تکمیل این خبر با بیان اینکه بزودی جزییات این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد ، گفت : بدنبال پخش کلیپی کوتاهی در فضای مجازی در ظهر امروز مبنی بر مشاجره لفظی، ضرب و شتم چند جوان موتور سوار به دو دختر جوان در زاهدان که باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی شهروندان شد لذا موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس برای دستگیری این افراد قرار گرفت . وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی شهروندان، بلافاصله فرمانده انتظامی استان دستور ویژه شناسایی و دستگیری این افراد را صادر کرد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان آنچه که توسط چند جوان موتورسوار به دو دختر جوان زاهدانی صورت گرفته مصداق بارز ارتکاب اعمال خلاف اخلاق، شرع و موازین قانونی بود و پلیس با این افراد برخورد قانونی می کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *