فیلم کامل رقص آذر احسان علیخانی عید نوروز 1402 مادرش چه ذوقی میکنه

فیلم کامل رقص ترکی و آذری احسان علیخانی عید نوروز 1402 مادرش چه ذوقی میکنه

کلیپ کامل رقص آذری احسان علیخانی در مهمانی با حضور معلولین در جشن عید نوروز 1402 مورد توجه قرار گرفته است جشنی که گروه رقصنده احسان علیخانی را در به وسط اورده و او هم به صورت دست و پا شکسته شروع به رقصیدن کرد.

احسان علیخانی که گویا از تلویزیون حذف شده است در برنامه های تحویل سال جای خالی او کاملا احساس میشود.

فیلم کامل رقص آذر احسان علیخانی عید نوروز 1402 مادرش چه ذوقی میکنه

احسان علیخانی مجری سرشناس و محبوب کشورمان در یک مراسم جشن حضور پیدا کرده بود که  توسط گروه موسیقی به  رقص گرفته شد و به شکل بامزه ای شروع به رقصیدن کرد.

علیخانی که در سالهای اخیر اجرای مسابقه عصر جدید را بر عهده داشت حالا دیگر در تلویزیون جای ندارد و در ویژه برنامه های نوروز 1402 نیز حضور نداشت و جایش را چند مجری گمنام را گرفته بودند.

فیلم کامل رقص آذری احسان علیخانی عید نوروز

علیخانی سالها به عنوان مجری ثابت صداوسیما فعالیت میکرد که امسال جایش خالی اش حسابی حس میشد و گفته میشود که از تلویزیون کنار گذاشته شده است و علت آن را برخی ها حمایت از اعتراضات عنوان کرده بودند.

نبود مجری و دست و خالی

در ابتدای بحث بپردازیم به حذف بدون توقف مجریان از تلویزیون، مجریانی که یا خودشان بسیار محبوب بودند، یا محتوای برنامه‌شان مورد استقبال مخاطبان قرار می‌گرفت، یا حرفشان پیش‌برنده بود.

اینکه حالا هیچ مجری‌ای در تلویزیون باقی نمانده و اجرای ۵ برنامه رسیده به ۳ مجری یک دلیل دارد، آن هم این است که دیگر مجری‌ای در تلویزیون باقی نمانده است، وقتی عرصه بر مجریانی مانند عادل فردوسی‌پور، با آن حجم از مخاطب و محبوبیت تنگ می‌شود و راه برای مجریانی مانند محمدحسین میثاقی باز می‌شود. عجیب نیست که حالا دست تلویزیون خالی بماند و هیچ‌گونه نتواند این خلا را پر کند. همانگونه که جای خالی شهاب حسینی و هومن سیدی و حسن فتحی در تلویزیون پر نشده و کسی جایگزین نشده است، طبیعتا جای خالی مجریانی که یا به زور مجبور شدند بروند یا قهر کردند به هیچ وجه پر نخواهد شد.

این خود یکی از دلایلی است که اثبات می‌کند دست تلویزیون خالی است، چون نه دیگر علی ضیایی دارد، نه احسان علیخانی، نه مهران مدیری، نه عادل فردوسی‌پور، نه سروش صحت و … حالا که دیگر هیچ مجری‌ای ندارد، دست به دامان مجریانی معتمد، همراه با عقاید خود مانند حسینی، سلطانی و رجبی شده‌اند تا دست‌کم هنوز هم بگویند که مجری داریم. حالا اینکه مخاطب از آن استقبال می‌کند یا نه، چندان حائز اهمیت نیست.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. احسان علیخانی گُلیست از گلهای بهشت ..همیشه سلامت باشی اقا احسان عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *