فیلم کامل رقص کردی دنی آلوز در کنار سرآشپز معروف در پیج اینستاگرام

فیلم کامل رقص کردی دنی آلوز در کنار سرآشپز معروف در پیج اینستاگرام

فیلم کامل رقص کردی دنی آلوز در کنار سرآشپز معروف  که در پیج اینستاگرام به اشتراک گذاشته است را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم کامل رقص کردی دنی آلوز

فیلم کامل رقص کردی دنی آلوز در کنار سرآشپز معروف در پیج اینستاگرام

امروز دنی آلوزدر ویدیویی به اشتراک گذاشت که مورد توجه طرفدارانش با رقص کردی قرار گرفت. این بازیکن معروف در تیم بارسلونا و تیم ملی برزیل بازی می کند از ایشان بعنوان یکی از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال یاد می شود او پر افتخار ترین بازیکن تاریخ فوتبال در جام حذفی می باشد .

دنی آلوز اهله کجاست وازچندسالگی فوتبال بازی کرد وافتخاراتش

ایشان اهل برزیل است و در باهیا به دنیا آمده سن دنیل ۳۹ سال میباشد قد ۱۷۲ متر و ۷۰ کیلو وزن دارد در خانواده‌ای متوسط به دنیا آمد از بچگی اشتیاق خیلی زیادی به فوتبال داشت در ۱۳ سالگی به آکادمی رفت و مورد توجه مربی قرار گرفت در سن ۱۵ سالگی به تیم باهیاراه یافت و توانست در ۱۸ سالگی به تیم اصلی را پیدا کند دنی آلوز در سن ۲۵ سالگی به تیم بارسلونا پیوست و در تمام بازی ها۶ قهرمانی در بارسلونا لالیگا، ۴ قهرمان جام حذفی،۴ سوپرجام اسپانیا ،۳قهرمانی چمپیونزلیگ، ۳قهرمانی جام اروپاو۳قهرمانی جام باشگاههای جهان را تجربه کرد.

ازدواج دنی الوز

او در سن ۳۶ سالگی  به تیم سائو پائولو پیوست و آنجا به میدان رفت و به قهرمانی لیگ برزیل دست پیدا کردند. دوباره در سن ۳۷ سالگی لباس بارسلونا را بر تن کرد دنی آلوز با کسب ۴۳ عنوان قهرمانی پر افتخار ترین بازیکن جهان شناخته شده است.

دنی الوز دو بار ازدواج کرد ازدواج اول وهمسر سابقش اینورا سانتانا یک تاجر بودند ازدواج کرد. یک دختر به نام ویکتوریا دارد بعد از مدتی از همسر خود جدا شده و با جوناس که یکی از مدلهای اسپانیایی برزیلی می باشد ازدواج کرد.

با تمام تلاش و پشتکار خود مقام بهترین مدافع راست در تاریخ فوتبال را به نام خود کرد به عنوان بهترین بازیکن اخلاق معروف می باشد. او مردی آرام متین و با اخلاق است او در کل دنیا طرفداران زیادی دارد و طرفدارانش به خاطر بازی هایش واینکه بازیکن با اخلاقی هست اورا ستایش می کنند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *