فیلم کامل / روایت مادر مهدی طارمی از زنگ زدن دخترها به مهدی طارمی

فیلم کامل / روایت مادر مهدی طارمی از زنگ زدن دخترها به مهدی طارمی

فیلم کامل / روایت مادر مهدی طارمی از زنگ زدن دخترها به مهدی طارمی مورد توجه قرار گرفته است.

عادل فردوسی پور با مادر مهدی طارمی مصاحبه ای داشت که در مورد زنگ زدن دختر خانم ها به خانه مهدی طارمی صحبت کرد.

فیلم کامل / روایت مادر مهدی طارمی از زنگ زدن دخترها به مهدی طارمی

مادر مهدی طارمی میگوید دخترها از شهرهای مختلف ایران زنگ میزدند و به من میگفتند گوشی را به مهدی طارمی بدهم و من از انها میپرسیدم مگه شما درس ندارید و این ساعت مگر نباید سر کلاس باشید و پاسخ میدادند از کلاس اجازه گرفتیم تا با مهدی حرف بزنیم.

روایت مادر مهدی طارمی از زنگ زدن دخترها

مهدی طارمی در ۲۷ تیرماه ۱۳۷۱ در بوشهر به دنیا آمد در پست مهاجم بازی می کند.ملی پوش فوتبال ایران است.
تحصیلات دانشگاهی ندارد و بعد از به طور جدی وارد رشته فوتبال شده و فعالیتهای رسمی خود را آغاز کرده است
پدرش از فوتبالیست های حرفه ای قدیم بوده و یک خواهر و یک برادر نیز دارد.

مهدی طارمی پاشو فردوسی پور در گفتگویی که با عادل فردوسی پور داشت جریان حضورش در پرسپولیس اینگونه بیان کرد که علی دایی با دیدن سی دی که از بازیهای شده بود من را به پرسپولیس دعوت کرد.

مهدی طارمی دارای خانواده با اصالت و بسیار نجیب و بی سر و صدا مدت بسیار خونگرم می باشد جوانی نجیب که امروز امید میلیونها طرفدار یکی از ستاره های تیم پرتو می باشد و با بازی بسیار خوب و خود درخشش باعث افتخار ما ایرانی ها شده است بسیار در کارهای خیر پیش قدم می باشد و همیشه به نیازمندان و اگر خانواده همه نوع کمکی که از دستش بر بیاید.

خانواده مهدی طارمی عکس زدن طرفدار تیم استقلال هستند برادر خواهر های استقلال و پرسپولیس مهدی پرسپولیسی میگویند که در دربی ها برای هم پول میخواد پدر طارمی استقلالی میباشد.

برای انتقال طارمی به پرسپولیس چه کسی سفید امضا شده رد کرد مهدی طارمی اعتقاد داشت که مهدی باید خودش در این مورد تصمیم بگیرد.جریان مخالفت مادر مهدی طارمی چیست همیشه به پدر مادر خودش بسیار احترام می گذارد.

فیلم کامل / روایت مادر مهدی طارمی از زنگ زدن دخترها به مهدی طارمی

در جریان خواستگاری مهدی طارمی خانم بازیگر سینما اینطور به نظر می رسد که مادرش مخالف ازدواج شان بوده قاعدتاً مهدی به حق مادر شبش می دهد همیشه خود را از شر و جنجال دور می کند ولی حضورش در پرسپولیس باعث به وجود آمدن حاشیه های برای اوشد و همچنین تصاویری که از او از آتلیه پخش شد باعث شد که طارمی از رسانه ها ولی حالا فقط افتخارات که در تیم پرتغالی که می کند و درخشش در ذهن مردم می ماند.

همچنین ببینید : فیلم کامل ازدواج  مهدی طارمی  با دختر تاجر

کسی که باعث شد مهدی طارمی فوتبال کشف شده بهترین ۹ بازی کند و به اینجا برسد پدرش بود مربی تیم فوتبال صدا و سیمای بوشهربود توانست مهدی را حضرت های پایین تابلو ورود به تیم ملی نوجوانان برساد

بزرگترین حذف که مهدی طارمی می خورد زدن یک ضربه برگردان در بازی دربی بود که به تیر دروازه خورد و گل نشد میگویند شد چون کسی تاب هات در دربی قیچی برگردان نزده اگر گور می شد تاریخ ثبت می شد

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. چه بی کلاس حرف می زنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *