فیلم کامل لحظه زلزله هرمزگان امروز شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ سه زمین لرزه 6 ریشتری

فیلم کامل لحظه زلزله هرمزگان امروز شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ سه زمین لرزه 6 ریشتری

فیلم کامل زلزله هرمزگان امروز شنبه 11 تیر 1401 با 3 زمین لرزه 6 ریشتری همراه با خسارات و تلفات جانی را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل لحظه زلزله هرمزگان امروز شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ سه زمین لرزه 6 ریشتری

فیلم کامل لحظه زلزله هرمزگان

استان هرمزگان یکی از استان های زلزله خیز کشورمان بوده که در در کنار چندین گسل فعال قرار دارد شب گذشته ساعت 2 بامداد سه زلزله ۶ ریشتری پی درپی این استان را تکان داد که باعث تلفات و خسارات فراوانی شد گفته می شود از ساعت ۲ بامداد تا ساعت سه ۱۳ بار بندر خمیر و مناطق اطراف آن لرزیدند که یکی از زلزله ها شش و یک دهم ریشتر و یکی دیگر شش و سه دهم ریشتر بوده است.

شب گذشته مردم شهرهای استان هرمزگان در خیابان ها سر کردند علی بیت اللهی رئیس پخش زلزله مرکز تحقیقات راه در این باره می‌گوید که بنادر خمیر و کنگ ساعت ۲ بامداد به سه زلزله بزرگ ۶ ریشتری همراه بود .

احتمال می‌رود تلفات بیشتری در پی داشته است در بندر کنگ زلزله ۷ ریشتری نیز ثبت گردیده است .

گفته می‌شود تعداد واحدهای مسکونی روستایی خسارت بسیار زیادی دیدند که بیش از ۲۷۰ واحد برآورد می شود تا به حال ۵ نفر در زمین لرزه دیشب جان خود را از دست دادند که به گزارش پزشکی قانونی هرمزگان اسامی آنها مریم دهنو کوشکی و امیر محمدی و صابر رحیمی و عبدالله صحراگرد و آسیه به شوش میباشند .

فیلم های متعدد از زمین لرزه دیشب در فضای مجازی منتشر شده که باعث شگفت زده شدن کاربران شبکه های اجتماعی شده است شدت زلزله به گونه‌ای بود که کشورهای امارات و کویت و بحرین و عمان آن را به شدت احساس کردند گفته می‌شود که گسل های ژرفای زاگرس در مجاورت رو مرکز فعال شده است همه ادارات استان هرمزگان امروز تعطیل میباشند

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *