فیلم کامل سخنرانی رهبر انقلاب در حرم امام خمینی ره یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲

فیلم کامل سخنرانی رهبر انقلاب در حرم امام خمینی ره یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲

فیلم کامل سخنرانی رهبر انقلاب در حرم امام خمینی ره یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲

فیلم کامل سخنرانی رهبر انقلاب در حرم امام خمینی ره یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲که مورد توجه قرار گرفته است.

به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی، رهبر انقلاب در حرم امام خمینی سخنرانی کرد که مورد توجه مردم قرار گرفت.

سخنرانی رهبر انقلاب در حرم امام خمینی

رهبر انقلاب با اشاره به شخصیت امام خمینی و تاثیر ایشان در جامعه به حرکت در مسیر آرمان های امام تاکید کرد.

رهبرانقلاب همچنین تاکید داشت که مدارس باید دانش آموزان نسل جدید را با آرمان و شخصیت امام خمینی بیشتر آشنا کنند چرا که راهگشای بسیاری از مشکلات شان در آینده خواهد بود روحیه مبارز امام خمینی در مقابل ظلم و فساد میتواند الگوی بسیار مهمی برای نسل جدید باشند.

رهبری با اشاره به سختی هایی که امام خمینی برای انقلاب کشید و توسط رژیم محمدرضا پهلوی مورد آزار و اذیت قرار گرفت امام خمینی را به عنوان یک شخصیت مهم در تاریخ نام برد که می‌تواند به همه مردم جهان درس های زیادی بدهد رهبر انقلاب همچنین فرمودند که امام خمینی با اینکه شرایط بسیار بدی در تبعید داشت اما همچنان به مبارزه علیه فساد و رژیم پهلوی می‌پرداخت و این روحیه شجاع ایشان را نشان میداد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در تشریح ابعاد تحول امام در سطح امت اسلامی، به ایجاد بیداری اسلامی، تحرک و آمادگی نسبی در امت اسلامی و تبدیل مسئله فلسطین به موضوع اول جهان اسلام اشاره کردند و گفتند: امام در کالبد افسرده ملت فلسطین جان دمید و اکنون روز جهانی قدس نه تنها در ایران بلکه در پایتخت کشورهای غیر اسلامی هم به صحنه حمایت از مظلومان فلسطینی تبدیل شده است.

خروج از انفعال در مقابل مادی‌گری و جلب توجه ملت‌ها به معنویت، محور اصلی تحول امام در سطح جهان بود که رهبر انقلاب با اشاره به آن، گفتند: آن شخصیت عظیم، رنگ معنوی را در دنیا احیا کرد که هجوم شدید مراکز سیاسی و رسانه‌ای سلطه‌گران به مسائل و موضوعات معنوی و تلاش مبتذل آن‌ها برای ترویج مادی‌گری، واکنشی در مقابل این تحول است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *