فیلم کامل درگیری گشت ارشاد و رضا مرادخانی بوکسور در پارک پردیسان تهران

فیلم کامل شلیک مامور گشت ارشاد به رضا مرادخانی بوکسور در پارک پردیسان

 

فیلم کامل شلیک مامور گشت ارشاد به رضا مرادخانی بوکسور در پارک پردیسان

فیلم کامل درگیری گشت ارشاد و رضا مرادخانی بوکسور ملی پوش در پارک پردیسان تهران و جزئیات شلیک گلوله به رضا مرادخانی بوکسور را در این صفحه ببینید.

جزئیات درگیری گشت ارشاد و رضا مرادخانی بوکسور

روایتی که همسر رضا مرادخانی بیان کرده است:

۸ اردیبهشت امسال رضا مرادخانی به همراه همسر و فرزندش در پارک پردیسان تهران در حال قدم زدن بوده که گشت ارشاد با آنها مواجه میشود به گفته همسر رضا مرادخانی یکی از ماموران زن سرش را از ماشین بیرون آورده و گفته که کد ملیت را بگو تا استعلام بگیریم ببینیم مشکل اخلاقی داری یا نه و من به او گفتم چه مشکل اخلاقی؟ و او گفت مشخص می شود در همین بین همسر رضا مرادخانی گفته که من همسر بوکسور تیم ملی کشورمان هستم و شما می توانید با سرچ کردن نام همسرم در گوگل متوجه شوید که ما چه کسی هستیم.

بعد از بگو مگو بین آنها رضا مرادخانی که برای خرید به مغازه رفته بود به سرعت خود را به ماموران گشت ارشاد می رساند به آنها می‌گوید که ماجرا چیست یکی از ماموران گشت ارشاد بیرون آمده و میگوید تو دخالت نکن و ما با همسرتان صحبت میکنیم رضا مرادخانی به آنها گفته که وقتی میگویی همسرت یعنی به من هم مربوط می شود .

فیلم کامل درگیری گشت ارشاد و رضا مرادخانی بوکسور در پارک پردیسان تهران

در نهایت بین آنها بگومگویی صورت می گیرد و یکی از ماموران به صورت آنها اسپری فلفل  میپاشد رضا مرادخانی بر روی زمین می افتد به گفته همسر رضا مرادخانی، یکی از ماموران گشت ارشاد بعد از شلیک تیر هوایی اقدام به شلیک دو تیر مستقیم به پاهای رضا مرادخانی میکند او می گوید وقتی که ماجرا را دیدم خودم را به سرعت بر روی رضا انداختم تا به بدن او شلیک نکند و مردمی که آنجا جمع شده بودند آمبولانس را خبر کردند و ما را به بیمارستان منتقل کردیم و در آنجا چند بازرس نیروی انتظامی به سراغم آمد و ماجرا را جویان شدند و به ما گفت که ما پشت شما هستیم و به شدت با آنها برخورد خواهیم کرد .

اما بعد از گذشت یک ماه فهمیدیم که مأموران گشت ارشاد در گزارش خود نوشته اند که من کاملا بی حجاب در پارک در حال قدم زدن بودم و همسرم نیز اسپری فلفلی را از آنها گرفته و قصد حمله به ماموران گشت ارشاد را داشته است و به گونه ای که پرونده پیش می رود که حتی ما هم مهم شده ایم .

ما شاهد داریم، هفت نفر از خانم‌های همانجا همان روز رفته بودند کلانتری همان محله شکایت نموده بودند که اسم آنها و کد ملی آنها تمام چیزها می باشد.
حتی دو فرد از آنها به پزشک قانونی رفته بودند.

فیلم کامل شلیک مامور گشت ارشاد به رضا مرادخانی بوکسور در پارک پردیسان

ارتباطی با آنان دارید؟

شماره‌ی آنها را دارم، اما متاسفانه دو نفر از آنها که به آنان نامه داده بودند و پزشک قانونی رفته بودند، افزودند اینکه همسر من بیان کرده اجازه ندارید.
دنبال این ماجرا را بگیرید.
نمیخواهم در این حاشیه‌ها پا بگذارم و شما زن می باشید و ما با شما آن ثانیه نبوده ایم، فردا مردم یک فکر دیگر می نمایند.
ترسیده بودند.
افزودند دیگر ما پی این ماجرا نمی رویم.

فیلم کامل درگیری گشت ارشاد و رضا مرادخانی بوکسور در پارک پردیسان تهران

رضا افزود: چند نفر پس از اینکه من به بیمارستان رفتنم، به پاسگاه مرزداران می روند و آنجا بیان میکند که کد ملی و شماره تلفن و تمام چیزها را گذاشته اند.

شغل شما نیز پس از آن آسیب های جسمانی دچار مشکل شده‌ است؟

من مربی می باشم و تمامی درآمدم با همین فعالیت می باشد.
اکنون تقریباً تا یک سال نمی توانم ورزش نمایم.
تمامی جاها که میروم باید با کمربند باشم.
دیگر هیچ وقت نمی توانم در رینگ بوکس پا بگذارم.
ما درخواست اشد مجازات را برای ضارب نیز داریم.

شما درخواست غرامت نیز نموده اید؟

بله. ما بسیار آسیب دیده ایم.
در کل این توقع را داریم حق به حقدار برسد و صحبت هایشان را پس بگیرند.
و آن چیزی که واقعیت می‌باشد و تمامی شاهد ها تعریف نمودیم.
اجازه دهند عدالت اجرا بشود

ماموری که به گفته رضا ۲۲-۲۳ ساله بوده، در حالی که چشمان رضا به دلیل اسپری فلفل جایی را نمی‌دیده اقدام به شلیک تیر هوایی و شلیک مستقیم به او می‌کند.

رضا که سابقه چند دوره قهرمانی بوکس و عضویت در تیم فنرباغچه ترکیه را نیز دارد، از ناحیه پا و شکم مورد اصابت ۴گلوله قرار گرفته است.

این زوج جوان، که در ابتدا قصد صحبت با رسانه‌ها را نداشته‌اند، پس از این که متوجه شدند ادعاهایی درباره اتفاقات آن روز مطرح شده، حالا ماجرا را شرح داده‌اند.

ماموران گشت ارشاد، ویدیوهای مربوط به حادثه را از تلفن‌های شخصی افراد پاک کرده‌اند اما چند شاهد در روز حادثه، شکایتی را در کلانتری مرزداران ثبت کرده‌اند و قرار است در دادگاه شهادت بدهند.

واکنشها به تیراندزای به رضا مرادخانی

فکر می کنی برای چی در قانون است؟ چون حتی درصد ناچیز اشتباه هم از طرف قانون و مامور قانون قابل قبول نیست.
بعد هم مردم از این شاکی هستند که چرا رفتار اشتباه این مامور توسط مافوق محکوم نمی شود؟!
بابا توی قضیه جورج فلوید هم قانون طرف مامورش رو نگرفت

…..

محاکمه علنی ودر صورت مقصر بودن به خاطر تشویش و جریحه دار نمودن اذهان عمومی به اشد مجازات آنهم به صورت علنی محکوم شود .

……

از اخرین باری که توی خیابون گشت ارشاد دیدم دقیقا 4 سال میگذره فکر نمیکردم اصلا دیگه وجود جدی داشته باشه…بخصوص با وضع پوشش امروز باید سر هر چهار راه قطار بزارن اگر بخوان کسی رو ببرن….این مورد هم واقعا حکایت غریبیه واقعا عجیب و غریب و بی سابقه ست حتی توی اوج سالهای حضور گشت ارشاد اونم بنا به ادعای افراد کسانی که پوشش عادی هم داشتن!!

……..

نمایندگان مجلس بدانند که با تصویب حمل سلاح توسط هر لباس شخصی که دلشان خواست، زمینه های درگیریهای مسلحانه و با سلاح سرد بین مردم با نماینده های دوست داشتنی خودشان را بصورت جدی ایجاد و افزایش خواهند داد.

……..

هرکس موافق اینه که به صورت علنی این موضوع و جوانب آن بررسی شود و از آن هم مستندی تهیه شود تا شاهد تکرار این موضوعات نباشیم
گاهی لازمه با مردم کامل شفاف باشیم و قضاوت را به مردم واگذار کنیم.

…..

احمقهایی که تا سرحد حرص در اوردن به صورت مامورین چنگ می اندازند و در جامعه با بی حیایی و بی آبرویی جیغ بنفش می زنند

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

6 نظر

  1. لعنت بر شما… ما هم در حال دفاع از این مردم هستیم اما ن اینکه به هر دلیل بروی یک خانواده سلاح گرم بکشیم. لعنت بر شما ک ابرو نظام بردید

  2. پس ماجرای دادن لایحه افزایش اختیارات افراد مسلح بخاطر ماس مالی کردن حمل سلاح توسط گشت ارشاد صورت گرفت!!
    بجای اینکه دولت لایحه محدود کردن حمل سلاح را به مجلس بدهد در حال افزایش بکارگیری سلاح حتی توسط مامورین گشت ارشاد و زندان بان ها هست!!!
    وا مصیبتا

  3. تو یه مکان تفریحی و خانوادگی در حضور بچه ها
    همچین اتفاقاتی فقط توحش محض هست

  4. باعث تاسف هست بخاط حجاب و یه بگو مگو 4تیر به یک فرد غیر مسلح شلیک بشه بعد دم از انسانیت و امام حسین و …میزنیم

  5. بدبخت ایرانی

    خاک بر سرتان
    و خاک بر سر ما که بگوییم در کشورمان امنیت دارید
    بعضی ها انقدر حقوق میگیرید هار شدید
    شما باید امنیت برقرار کنید نه نا امنی

  6. اونا هدفشون کشتن مرادخانی و خانوادش بود و از قبل ردشون را گرفته بودند تا مرادخانی را از میون بردارن و بهشون پول داده بودند و عجیرشون کرده بودند چقدر شما ساده این که اصل ماجرا را نمیدونین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *