فیلم کامل غرق شدن ناو مسکوا روسیه و رزم ناو مسکوا

فیلم کامل غرق شدن ناو مسکوا روسیه و رزم ناو مسکوا

فیلم کامل غرق شدن ناو مسکوا و رزم ناو مسکوا روسیه همراه حواشی و واکنش ها و جنجالها به غرق شدن ناو مسکوا را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل غرق شدن ناو مسکوا

روز گذشته اوکراین یکی از ناوهای قدرتمند روسیه را با سامانه نپتون هدف قرار داد این ناو در عین ناباوری غرق شد.

گل سرسبد ناوگان دریای سیاه روسیه، یک رزمناو موشک هدایت شونده که در روزهای آغازین جنگ جهت یک هدف قوی برای سرکشی اوکراین تبدیل شد، روز پنجشنبه پس از اینکه در آخرین شکست برای تهاجم مسکو به شدت آسیب دید، غرق شد.

مقامات اوکراینی گفتند که نیروهای آنها کشتی را با موشک مورد اصابت قرار دادند، در حالی که روسیه آتش سوزی در کشتی مسکوا را تایید کرد اما حمله به آن را رد کرد. مقامات آمریکایی و دیگر مقامات غربی نتوانستند علت آتش سوزی را تایید کنند.

نپتون مادون صوت بر اساس موشک ضد کشتی قدیمی Kh-35 شوروی با برد و تجهیزات الکترونیکی بهبود یافته ساخته شده است و برد آن تقریباً 200 مایل است. کل این سیستم برای اولین بار در سال گذشته در اوکراین وارد خدمت شد و شامل یک پرتابگر متحرک مبتنی بر کامیون، چهار موشک، یک خودروی بارگیری مجدد و یک خودروی فرماندهی و کنترل است. این هواپیما برای پرواز نزدیک به سطح دریا طراحی شده است تا از شناسایی شدن جلوگیری کند.

فیلم کامل غرق شدن ناو مسکوا روسیه و رزم ناو مسکوا
فیلم کامل غرق شدن ناو مسکوا روسیه و رزم ناو مسکوا

از دست دادن کشتی جنگی به نام پایتخت روسیه یک شکست نمادین ویرانگر برای مسکو است زیرا نیروهای این کشور پس از عقب نشینی از بسیاری از مناطق شمالی، از جمله پایتخت، کیف، برای حمله مجدد در شرق اوکراین دوباره سازماندهی میشدند.

رئیس جمهور ولودیمیر زلنسکی در سخنرانی ویدئویی شبانه خود خطاب به ملت، به غرق شدن این هواپیما اشاره کرد و به اوکراینی ها گفت که باید به این افتخار کنند که 50 روز زیر حملات دوام آورده اند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *