فیلم کامل فرار تراکتور از دست پلیس در مشهد در اتوبان +جزئیات

فیلم کامل فرار تراکتور از دست پلیس در مشهد در اتوبان +جزئیات

فیلم کامل فرار تراکتور از دست پلیس در مشهد در اتوبان +جزئیات

کلیپ فرار تراکتور از دست پلیس در بزرگراه شهید کلانتری مشهد را در ادامه مشاهده میکنید راننده تراکتور در بزرگراه کلانتری مشهد برای فرار از دست پلیس اقدام عجیب و غریب و وحشیانه انجام داد که نزدیک بود حادثه بسیار وحشتناک و دلخراش رخ بدهد.

راننده تراکتور وقتی که با دستور ایست پلیس مواجه می شود سعی می‌کند از اتوبان شهید کلانتری در مشهد وارد لاین دیگری شود و سپس از روی گاردریل عبور کرده و وارد لاین دیگری میشود پلیس که با تعجب نظاره گر بود سعی می کرد که او را از این رفتار خطرناکش باز دارد.

در نهایت پلیس موفق شد راننده را دستگیر کند درباره جزئیات این حادثه حرف و حدیث زیادی مطرح شده است که یکی از آنها این است که راننده تراکتور مجرم سابقه دار بوده که از راه بیابانی تصمیم گرفته که از دست پلیس فرار کند و سپس وارد اتوبان شد وقتی با دستور ایست پلیس روبرو می شود تلاش کرد به هر شکلی و نحوی که شده از چنگال پلیس فرار کند و دست به اقدامات دیوانه‌واری می‌زند که در ویدیو مشاهده میکنید گفته می شود که پلیس این راننده را دستگیر و تراکتور به پارکینگ منتقل شده است.

همچنین ببینید:

فیلم فرار 6 فسلطینی زندانی از زندان اسرائیل با قاشق و حفر تونل

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *