فیلم کامل ماجرای درگیری یک زن بدون حجاب با دسته عزاداری در محرم امسال

فیلم کامل ماجرای درگیری زن بی حجاب با دسته عزاداری در محرم امسال

درگیری زن بی حجاب با دسته عزاداری در محرم امسال حواشی و واکنش های زیادی را در پی داشته است بسیاری کاربران شبکه های اجتماعی از رفتار زشت این زن به دسته عزاداری خشمگین شده و از مراجع قضایی خواستار برخورد قاطع با این خانم شدند اما برخی دیگر با قبول کردن رفتار اشتباه این معتقد هستند او نباید با لباس خانگی و بدون حجاب به دسته عزاداری اعتراض میکرده و اگر در خانه بیمار داشته باید زودتر به سراغ دسته رفته و به آنها اعلام میکرده تا انها مسیر خود را تغییر دهند.

فیلم کامل ماجرای درگیری یک زن بدون حجاب با دسته عزاداری در محرم امسال

این زن جوان بدون حجاب زمانی که دسته عزاداری را در کوچه مشاهده میکند از پنجره به آنها اهانت و توهین کرده و سپس با لباس های خانگی به بیرون از خانه آمده و با عزاداران حسینی درگیر می‌شود .

برخی از خانم های محجبه که برای دیدن مراسم عزاداری به کوچه آمده بودند نیز مورد حمله این زن بدون حجاب را گرفت چند نفر از مسئولان این دسته عزاداری سعی کردند با راهنمایی کردن این زن را به خانه هدایت کنند اما او دست از فحاشی و بی احترامی بر نداشته و همچنان به عزاداران حسینی اهانت می کرد ویدیو این اتفاقات در رسانه های معاند بازنشر شده و سعی در سیاه نمایی و اشتباه دانستن آلودگی صوتی عزاداران حسینی کردند.

درگیری یک زن بی حجاب و بدون حجاب با دسته عزاداری در محرم امسال و حمله به عزاداران در خیابان که یکی از اتفاقات عجیب میباشد.

در حالی که عزاداران حسینی در حال سوگواری آقا اباعبدالله الحسین در محرم امسال بودن در یکی از دسته های عزاداری زنی بدون حجاب به عزاداران حمله کرده که با خویشتن داری عزاداران همراه بود.

ماجرای درگیری یک زن بی حجاب با دسته عزاداری

این زن بی حجاب که گویا با اعضای خانواده خود هماهنگ کرده بود به دسته عزاداران حمله کند و از اقدام او فیلمبرداری شود تلاش کرد تا در عزاداری دسته عزاداران اختلال ایجاد کند که البته به جای پیش نرفت.

عزاداران سعی می کردند که با او صحبت نکنند و این زن را به سمت خانه اش هدایت نمایند اما زن بی حجاب به کار خود ادامه داده و به آنها می گفت که از محله ما بیرون بروید.

همچنین ببینید فیلم کامل درگیری سجاد غریبی و گوریل قزاقستان

بدون شک افرادی که اعتقادی به محرم و عزاداری ندارند با مشاهده سوگواری عزاداران خشمگین می شوند افرادی که فریب خورده شبکه های ماهوارهای بوده و از راه و رسم حسینی و اسلامی خارج شده اند .

درگیری این زن با دسته عزاداری مورد استقبال سایت‌ها و رسانه‌های بیگانه قرار گرفته است و این رسانه ها سعی میکنند تا دسته های عزاداری را مزاحم نشان بدهند .

در محرم امسال گرمای بسیار زیادی در کشور حاکم بود اما عزاداران حسینی به خاطر ارادت به سالار شهیدان در زیر آفتاب سوزان به سوگواری و عزاداری مشغول شدند امسال محرم نسبت به ۲۰ سال گذشته از گرمای بسیار زیادی برخوردار بود چرا که این ایام در وسط تابستان قرار گرفته بود و با این حال مردم عزادار به سوگواری خود ادامه دادند.

این شبها هیئتها، حسینیه‎ها و مساجد و حتی بسیاری از خانه‎ها ـ کوچک و بزرگ ـ برای اقامۀ عزای امام حسین(ع) و خدمت به عزاداران حسینی آماده شده است، اما نکتۀ مهمی که این شبها بسیاری با آن در مسیر رفت و برگشت مواجه هستند، بحث ایجاد ترافیک و آلودگی صوتی است که در بعضی مناطق موجب ناراضایتی برخی همسایگان و شهروندانمان می‎شود، با وجود تلاشهای شبانه‎روزی مأموران نیروی انتظامی جهت رفع و کاهش این مسئله همچنان این مهم در بسیاری از نقاط سراسر کشور به وضوح دیده می‎شود، همین مسئله می‎تواند موجب شکل‎گیری این تفکر در برخی افراد شود که آیا اصلاً برپایی این مجالس و حضور در آنان کار صحیحی است یا نه، در همین راستا حجت‌الاسلام فلاح‌زاده، کارشناس مسائل فقهی درباره حکم لطمه زدن به بدن در عزداری‌ها مطابق با بیانات رهبر معظم انقلاب به سوالی مهم در این باره پاسخ داده است

اولا بدانیم که عزاداری حضرت اباعبدالله حسین (علیه‌‎السلام) از افضل قربات است، تأثیر بسیار زیاد و آثار و برکات بسیار زیادی دارد و همچنان باید مراسم عزاداری اباعبدالله حسین (علیه‌‎السلام) زنده بماند و تأکید بر آن است، خود سیره مقام معظم رهبری هم بر این است که در برخی از ایام سال مجلس عزا برپا می‌‎کنند، ذکر مصیبت و نوحه‌‎خوانی در محضر ایشان انجام می‌‎شود، اما در برخی از ایام، بیرون آمدن هیئتهای عزاداری و دسته‌‎ها جزو شعائر دینی است مثل تاسوعا و عاشورا، خب به طور طبیعی برخی از خیابانها بسته می‌‎شود، گرچه همان جاها هم اگر بشود مراعات کنند که بسته نشود بهتر است،

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

34 نظر

  1. در همه جای دنیا اجتماعات این چنینی وجود داره ، حالا عزاداری یا اعتراض یا …
    این خانم هم حتما اطلاع داشتند که دسته عزاداری از کنار خانه ایشان رد میشه و اگر مریض داشتند یا مشکل اعصاب یا … چون از قبل اطلاع داشتند میتونستند زودتر به داسته عزداری اطلاع بدند که صد در صد اون هیئت مسیرشون عوض میکردند و یا برای ساعاتی به محل دیگری میرفتند
    اما مشخص هست این خانم با پوشش نامناسبی که داشتند( رعایت نکردن قانون) فقط در پی درگیری و بر هم زدن نظم و …. بودند
    که خدا را شکر با برخورد مناسب عزاداران به هدفشون نرسیدن

    • دو روز دیگه هم این افراد به بهانه مریض میگن مسجدها اذان نگن ولی تا 5صبح صدا موسیقی باشه اشکال نداره. واقعا که خجالت هم خوب چیزیه اینجا ایران هست و یک کشور مذهبی و خط قرمز همه اینجا دین و مذهبه.

    • در همه جای دنیا الودگی صوتی جرمه و اگه واقعا باعث آزار کسی بشه مجازات داره محض اطلاع درصمن تجمعات در تمام دنیا در محل های تعیین شده یا خیابان های تجاریه متوجهی؟

  2. باید با این افرادی که با پوشش نامناسب و هنجارشکنانه چنین فعالیت های انجام میشه باید برخورد جدی بشه اما میتونست محترمانه تر صحبت کرد با اون فیلم برداری هدف خاصی دنبال میشه

  3. بعضی ها با نشان دادن بدن کثیف خود می خواهند کسب اعتبار کنند غافل از اینکه پستی و بی ارزش بودن را به معنای واقعی درک خواهند کرد و هرگز با این اعمال شیطانی به آرامش نخواهند رسید دنیا سرای گذر است هر کس بیشتر به فکر جمع آوری عزت و آبرو باشد برنده تر است عشق حسین و شرافت بخشیدن حسین کجا و به نمایش گذاشتن اندام و فروج پست کجا

  4. بهرحال نباید بهانه به دست این افراد داد. عزاداری در کوچه کار درستی نیست. اینطور نیست همه به امام حسین عقیده داشته باشند و سروصدا را تحمل کنند. بهرحال ممنون از درایت افرادی که اجازه ندادند این خانم به نیتش برسد

  5. کار این زن در حال نیمه لخت و هتاکی بسیار بد بود. اما فراموش نشود به اسم عزاداری در بسیاری از نقاط شهر باعث عذاب مردم میشوند ، کی خدا و امام حسین علیه السلام اجازه داده اند باندهای پخش صوت سنگین که گوش کر کن است را از صبح تا ساعت ۱ نیمه شب در حد انفجاری صدا را بلند کنند و مردم از شدت ناراحتی و بلندی صدا را روانی کنند !؟ نماز ظهر و عصر را گفته اند باید آهسته خواند گمان بر این است که برای اینکه شاید در بعد از ظهر کسی خواب باشد و دین ما اجازه آزار و مردم آزاری نمی‌دهد

  6. کار این زن در حال نیمه لخت و هتاکی بسیار بد بود. اما فراموش نشود به اسم عزاداری در بسیاری از نقاط شهر باعث عذاب مردم میشوند ، کی خدا و امام حسین علیه السلام اجازه داده اند باندهای پخش صوت سنگین که گوش کر کن است را از صبح تا ساعت ۱ نیمه شب در حد انفجاری صدا را بلند کنند و مردم را از شدت ناراحتی و بلندی صدا روانی کنند !؟ نماز ظهر و عصر را گفته اند باید آهسته خواند گمان بر این است که شاید در بعد از ظهر کسی خواب باشد و دین ما اجازه آزار و مردم آزاری نمی‌دهد . ضمن اینکه هر دو گروه متدین و معاند کافر هر دو از این جهت در حال ظلم یکسان هستند. همین خانم هتاک معاند و امثال این زن وقتی نوبت خودشان میشود در حد انفجاری و ترکاندن صدای پخش صوت و جشنهای خود را در حد دیسکو بلند میکنند و کسی از همسایگان محل جرات کمترین تذکر در جهت کم کردن صدای انفجاری و شیشه شکن پخش صوت و آوازه خوانی های بنظر در حالت مستی آنها را ندارد و حتی پلیس هم جز تذکر بعد از تماس همسایگان به آنها کاری نمیکند و تا ساعت ۱ نصف شب و گاهی بیشتر ، این بساط گوش کر کن لهو و لعبشان ادامه دارد.
    پس هر دو گروه از این جهت در حال ظلم به مردم بی گناه هستند. هر کدام در جهت مخالف هم

  7. نه کارش درست نبوده همیشه که دسته ردنمیشه یک روزه ردمیشه میره این زنه گناه بزرگی مرتکب شده امام حسینم خوشش نمیاد اینطوری

    • این زنه توی لشگر شیطان بوده.
      خودشون تا صبح صدای اهنگ و عربده و جشن و پارتی شون به راهه .

  8. به چه حقی مردها و زنهای حاضر در خیابان را هل داد
    این زنک دیونه؟؟!!..مگه محله مال باباشه؟؟!!..با اون‌ریخت‌و وضع دویده وسط اینو‌اونو‌میزنه داد بیداد میکنه که چیو نشون بده؟!واسه چی زنهای عابر پیاده رو‌هل میده؟!دریده بی شرف..این عفریته یا اومده درگیری درست کنه که الحمد لله مردم آگاهند محل ندادند..یا واقعا دیوانه است..عزاداری امام حسین یک روز انجام بشه تو ناراحتی اعصاب می گیری؟؟!! اینقققد ازخودت در میایی که بلند بشی بدویی بیرون با اون ریخت و وضع به مرد و زن حمله کنی؟؟!!
    من جای هرکدام از اون افراد بودم بابت رفتار زشت و زننده ات ازت شکایت میکردم وتا آخر آخرش می رفتم…معنی نداره این مسخره بازیا؟؟!! اینققققدر از خودت دراومدی که لخت پاشی بدویی بیرون به مردم اهانت کنی؟!! مگه تو کی هستی ؟؟!! درسته که در کل تاریخ،شیعیان مظلومین تاریخ بودند اما اگر قرار باشه بابت برگزاری مراسم امام حسین ع اون هم بعد از دوسال سکوت ایام کرونا و تعطیلی هیتها،آن هم در یک روزعاشورا … اصلا در ده شب از کل سال، دریک کشور شیعه، امثال این افراد بخوان سیاه بازی در بیارن و به شیعیان عزادار توهین کنندو اسباب ناراحتی عزاداران را با انواع فراهم کنند،واقعا ذلت و ستم به اکثریت قریب به اتفاق مردم خواهد بود. ..

    • واقعأ که خیلی خوب، باهاش برخورد شد.
      اگر تو شهرهای مذهبی بود، احتمالأ حسابی کتک میخورد

    • مومن بی منطق است

      چرا حرف زور میزنی چون از دید تو کشور مذهبی حق دارن مردم آزاری کنن؟؟
      شما ذره ای منطق ندارید

      • به قول مهران غفوریان یه زمانی روسری پهن می کردن زیر پای دسته های عزاداری برای شفای مریضاشون با گل و خاک …
        کاری ندارم این که درست بوده یا نه
        چقد احترام می ذاشتن حالا شدا مردم آزاری ما که مسجد دوکوچه بالاتره امسال یبار صداش نرسیده به خونمون
        یبار هم اول محرم دسته رد شد که قدمش رو چشم ماست

  9. امیر حسین

    باید من بودم حسابی میکردمش….. توجیح

  10. این یک حرکت برنامه ریزی شده است که لشکریان شیطان با رهبری مصی پولی نژاد راه انداخته اند، اگر خدا پرستان حواسشان جمع نباشد این کفار از خدا بی خبر بلایی سر خداپرستان می‌آورند که اون سرش ناپیداست، ریشه این اراذل و اوباش را باید در نطفه خشکاند و از هیچ احدی هم در دنیا نترسید که خدا با مؤمنان است.

  11. واقعا بی حیایی در این زن موج میزنه

  12. امیر مهدی

    وقتی به پوشش گسترده ی این خبر توی سایتها دقت کنین متوجه میشین که یه کار برنامه ریزی شده برای بد نام کردن و خراب کردن وجهه‌ی آزادی طلبانی است که با برخوردهای توهین آمیز گشت ارشاد مخالفند.دقیقا همون کاری که سال ۸۸ با معترضین شد و با نشون دادن مشتی الواط که به عاشورا اهانت میکردن توی تلویزیون همه ی معترضین رو اغتشاشگر و اراذل و اوباش و ضد مذهب معرفی کردن.

  13. هرچقدر اگر تو خونه حال مریضش بد بود که هیچ ربطی به صدای هیت نداره باید یه چادر به سرش می‌کرد نه اینکه لخت بیاد تو کوچه به هیت امام حسین بی حرمتی کنه یا با مردم درگیر باشه بجای این کارها دعا می‌کرد برای مریضش چقد گبر بوده این زن که این حرکت رو انجام داده از برادران نیروی انتظامی خواهشمندیم جواب این خانم برای بی حرمتی کردن هیت عزاداران اباعبدالله الحسین حتما داده بشه تا این زن به سزای اعمالش برسه فکر کرده
    که کی هست که اینکاروانجام داده سالی ۱۲ماه دنبال خوشگذرانی عروسی هستن صدای ضبط ماشین ها آدم وکر میکنه اونوقت به صدای طبل ودسته ونوحه عزاداری که رسید همه غش آوردن که ما مریض داریم

    • مریض بمیره

    • شیعه زورگو

      اولا دوست داره هرجور بیاد بعدشم این شمایید که با تبل و سنج اومدید وسط خیابون برای اون مزاحمت ایجاد کردید
      نوبت به خودتون میرسه هرکی بکنید مشکلی نداره جالبه
      چقد شما بی منطقید

      • شیعه حرمت داره

        حالا اگه مثلا عروسی مامانت بود و دی جی از وسط این کوچه رد میشد و این زن میومد بازم اینا گفتی یکم انصاف داشته باش خوب….

      • اگر میرقصیدن میکوفتند الان مثل مبمون وسطشان شامورتی بازی میکردی و اذیت و ازار نبود امثال شما کلا برده شهوت و شکم هستید چه میدانید ازادی و ازاد مردی و حقانیت چیست نفهم

      • ای با منطق همون طور که میگی پوشش اش به بقیه ربط نداره تو خیابون
        طبل دسته هم به اون ربطی نداشته

  14. دمت گرم

  15. اشد مجازات باید حتما برخورد شدید شود تا کجا این حیوانات هار شدند و وحشی کور خواندند اینجا شام و کوفه نیشت اینجا ایران است .و به تعداد باور نکردنی جان فدای نام و خط امام حسین این جماعت شما را چون اشغالی مچاله میکنند .حیوانات دوپا بندگان شهوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *