فیلم کامل مراسم عقد مهدی طارمی و همسر مایه دارش + عکس

فیلم کامل مراسم عقد مهدی طارمی و همسر مایه دارش + عکس

فیلم کامل مراسم عقد مهدی طارمی و همسر مایه دارش با حضور فوتبالیست ها و عکس های عروسی و ماجرای ازدواج را در این صفحه مشاهده نمایید.

مهدی طارمی بدون شک از ستاره تیم ملی کشورمان و همچنین فوتبال اروپا است در یکی دو سال اخیر نشان داده که چقد در فوتبال پیشرفت داشته است طارمی از بهترین های جهان محسوب میشود او میخواهد بدون حاشیه کار کند و فوتبال حرفه ایش را دنبال کند برای همین تصممیم به ازدواج گرفته است درباره همسر او اطلاعاتی وجود ندارد برخیها میگویند با دختر تاجر لندنی ازدواج کرده است برخی دیگر میگوید این دختر در ایران است و بحث لندنی بودن او دروغ  است به هرحال تا این فوتبال درباره این موضوع صحبتی نکند شایعات در این باره زیاد است.

فیلم کامل مراسم عقد مهدی طارمی و همسر مایه دارش + عکس

تصاویر این صفحه تزئینی میباشد و هیچ عکسی از مراسم عقد و عروسی مهدی طارمی منتشر نشده است

فیلم کامل مراسم عقد مهدی طارمی

مهدی طارمی بازیکن ملی پوش کشورمان قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ متاهل خواهد شد و به وعده خود عمل کرد و در سالروز ازدواج امام علی و حضرت زهرا مراسم عقد عروسی خود را برگزار کرد.

مهدی طارمی که گفته می شود با یک خانوم ایرانی تبار در انگلیس ازدواج کرده است و عقد و عروسی خود را به بوشهر منتقل کرده و در زادگاه خود مراسمش را برگزار کرد و بسیاری از بازیکنان فوتبال کشورمان در مراسم مهدی طارمی حضور داشتند .

مهدی طارمی که روزهای بسیار خوبی را در تیم پورتو پرتغال سپری می کند و به عنوان آقای گل و یکی از بهترین بازیکنان اروپا لقب گرفته است سعی کرده با ازدواج از حواشی دور شده و تمرکز خود را بر روی فوتبال بگذارد

فیلم کامل مراسم عقد مهدی طارمی و همسر مایه دارش + عکس

و پیشتر رابطه او با سحر قریشی حواشی بسیار زیادی را برای این فوتبالیست جنوبی به وجود آورده بود سحر قریشی بازیگر سینما مدتی با مهدی طارمی وارد رابطه شده بود و به گفته مهدی طارمی چند هزار دلار از او بر گرفت دیگر پس نداد و سپس رابطه خود را با این بازیکن به هم زد

طارمی همیشه سعی کرده به دور از حاشیه کار خود را دنبال کند که با ازدواجش در سال ۱۴۰۱ نیت خود را نشان داده است.

ماجرای عقد و عروسی تجملاتی

خبرگزاری فارس در این باره مصاحبه ای با پدر مهدی طارمی انجام داد علیشاه طارمی پدر مهدی طارمی با کذب دانستن خبر تجملات و ریخت و پاش در مراسم عقد و عروسی پسرش گفت مراسم عقد خیلی ساده و فقط با حضور اعضای درجه یک خانواده خودمان در بوشهر صورت گرفت و هیچ ریخت و پاش و هزینه های میلیاردی وجود نخواهد داشت و سعی میکنیم عروسی را هم با حداقل مهمامان و دوستان و آشنایان برگزار کنیم.

با توجه به نزدیکی سفر عادل فردوسی پور به بوشهر و حضور مهدی طارمی در این شهر، حتی شایعاتی مبنی بر حضور این مجری معروف صداوسیما در مراسم مهدی منتشر شد که پدر طارمی این موضوع را بی‌پایه و اساس دانست.

بی‌اخلاقی برخی رسانه‌های زرد تا حدی پیش رفته که با تصاویری ساختگی مدعی انتشار عکس‌های مراسم عقد رسمی مهدی می‌شوند اما به گفته پدر مهدی اصلا عکاسی حضور نداشته و همه تصاویر جعلی می‌باشد.

به گفته علیشاه طارمی، مهدی جز مجلس خانوادگی که در بوشهر برگزار شده، هیچ گونه مراسم دیگری تدارک ندیده و شایعاتی نظیر عروسی میلیاردی در تهران، پرتغال و بوشهر با هدف جذب بازدیدکننده و فالوور درحال انتشار می‌باشد.

مهدی طارمی متولد ۲۷ تیر ۱۳۷۰ در پوشه بود و در حال حاضر در لیگ پرتغال در تیم پرتغال بازی می کند فوتبال تیم شاهین بوشهر در سال ۱۳۸۹ آغاز کرد و بعد از حضور در تیم ایرانجوان موفق شد تجربه بازی در لیگ برتر کشورمان را به تیم پرسپولیس به دست آورد با تیم پرسپولیس پله های ترقی را طی کند با پرسپولیس توانست علاوه بر حضور در تیم ملی بازی در لیگ اروپا را هم تجربه کند

بازیکن فعلی پورتو که در حال تبدیل شدن به  یک بازیکن تمام عیار است، بسیارفرد جذابی به نظر می رسد. در واقع بیوگرافی مهدی طارمی مورد توجه همه کسانی خواهد بود که امروز در زمین به امید فردای بهتر بازی می کنند.

مهدی طارمی دو بار در فصل های 1394-1395 و 96-1395 در حالی که برای باشگاه پرسپولیس بازی می کرد، بهترین گلزن لیگ برتر ایران بود. طارمی پیش از این در تیم های پرسپولیس و شاهین بوشهرنیز بازی کرده است. او در جام جهانی 2018 در ترکیب تیم ملی ایران حضور داشت.

اکنون در این قسمت از بیوگرافی مهدی طارمی با ما همراه باشید زیرا می خواهیم اطلاعاتی در مورد سبک بازی او به اشتراک بگذاریم.

سبک بازی

هیچکس از مهدی طارمی باهوشتر نیست زیرا او خوب می داند که چگونه از مدافعان پنالتی بگیرد. مهدی با سرعت فوق العاده خود هر تیمی را به وحشت می اندازد و ضربه های سر و ضربات محکم او ویژگی منحصر به فردی است. مهدی خیلی باهوش است که توانست از کشورش ایران اولین نفری شود که در این سطح از لیگ قهرمانان بازی می کند و این برای یک جوان بوشهری فوق العاده و سخت است.

در ادامه با داستان زندگی مهدی طارمی همراه باشید.

تقدیرها

مهدی طارمی و همبازی قدیمی اش رامین رضاییان در باشگاه پرسپولیس دست به کار خطرناکی زدند تا برای همیشه در یادها باقی بمانند. در دقیقه 56 بازی مقابل سپاهان اصفهان، پرسپولیس صاحب یک پنالتی شد و رامین رضاییان برای انجام این کار حاضر شد. در ورزشگاهی با 100 هزار تماشاگر و با نتیجه 0-0 افراد کمتری این ریسک را می کنند اما این یعنی مهدی طارمی.

به گزارش خبرنگار بازی که گفت آنچه من می بینم درست است، بله رامین پاس داد و مهدی طارمی توپ را به تور چسباند. مدتی پیش مسی و سوارز برای اولین بار این پنالتی را گرفته بودند که به سرعت در ایران تکرار شد. هر ایرانی نمی تواند آن بازی را برای همیشه فراموش کند.

شادی بعد از گل

او در 19 فروردین 1394 در حضور بیش از 100 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2015 از روی نقطه پنالتی به النصر عربستان تک گل زد و یک گل ویژه کاشت!. جشن بعد از گل او در بین هواداران پرسپولیس معروف شد.

او آن را اینگونه توصیف می کند: “توپ را برداشتم و به مادرم گفتم دعا کند شرمنده نشوم. می خواستم این کار را انجام دهم.

مهدی طارمی به واسطه رابطه با بازیگر مشهور ایرانی سحر قریشی حسابی در رسانه ها جنجال به پا کرده بود

انتشار عکس های دونفره و سحر قریشی باعث شد تا فعالیتش به حاشیه کشیده شود

اما پس از آن ماجرا دیگر خبری از رابطه و یا ازدواج پیرامون این بازیکن دیده نمی شد

تا اینکه برخی رسانه ها شایعه ای دی پایه و اساس را منتشر کردند تا بار دیگر مهدی طارمی و زندگی شخصی او در رسانه‌ها کشیده شود.

علاقه مندی های مهدی طارمی

غذای مورد علاقه: قیمه بوشهری، کباب، قرمه سبزی

نوشیدنی های مورد علاقه: کلد دم، شکلات داغ

قهرمان مورد علاقه: آلبر کامو

ورزش مورد علاقه:  فوتبال، والیبال

نوازنده/موسیقی دان مورد علاقه: همایون شجریان

فوتبالیست های مورد علاقه: علی دایی، رونالدینیو، لئو مسی

رنگ مورد علاقه: مشکی

عد مورد علاقه: 9

حیوان خانگی مورد علاقه: گربه، سگ

یکی از این بازیکنان، مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو است که با این تیم به عنوان قهرمانی در جام حذفی و لیگ پرتغال دست یافت.

سایت AFC در این باره نوشت: «طارمی بهترین گلزن در فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ پرتغال در تیم ریوآوه، در اولین فصل حضور خود در پورتو ۲۳ گل در تمام رقابت‌ها به ثمر رساند از جمله ضربه برگردان معروف به تیم چلسی در لیگ قهرمانان اروپا؛ طبیعی بود که بپرسیم آیا طارمی می‌تواند این موفقیت را ارتقا بدهد؟ مردی که تا ۲۲ سالگی در لیگ دسته دوم ایران بازی می‌کرد، در اثبات اشتباه کسانی که درباره اش تردید دارند، مهارت و استعداد دارد و فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ کمپین دیگری بود که او دقیقاً این کار را انجام داد.»

در ادامه این مطلب با اشاره به آمار ۲۰ گل و ۱۳ پاس گل طارمی در مسابقات لیگ پرتغال در فصل گذشته که بهترین رکورد اروپایی او است، آمده است: «باوجود یک فصل ناامید کننده در لیگ‌های اروپا برای پورتو، او مجموع گل‌های خود را در این فصل به ۲۶ گل در تمام رقابت‌ها رساند. رکوردشکنی دیگر با قهرمانی طارمی در لیگ برای اولین بار پس از قهرمانی در لیگ برتر ایران با پرسپولیس در فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۷ به پایان رسید.»

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. این چه وضع شلوار پوشیدنه ؟ اسم خودشم گذاشته مرد

  2. خوشتیپه که

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *