فیلم کامل مولودی خوانی در صحن شورای شهر تهران

فیلم کامل مولودی خوانی در صحن شورای شهر تهران

فیلم کامل مولودی خوانی در صحن شورای شهر تهران

مولودی خوانی در شورای شهر تهران از اقدامات شورای شهر بوده که به مناسبت نیمه شعبان با حضور حاج سعید حدادیان برگزار شد و واکنش هایی را در پی داشت.

شورای شهر تهران سعی میکند که در مناسبت های خاص مراسمی کوچک را برگزار کند در ایام محرم و یا شهادت اهل بیت نیز شاهد مراسم عزاداری در شورای شهر تهران بوده ایم.

فیلم کامل مولودی خوانی در صحن شورای شهر تهران

حاج سعید حدادیان مداح اهل بیت در شورای شهر تهران حضور پیدا کرده و به مداحی و مولودی خوانی به مناسبت نیمه شعبان پرداخت که این ویدیو در فضای مجازی بازنشر شد.

در جلسه شورای شهر تهران مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره تعیین نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: نرخ گذاری پس از برنامه بودجه انجام می‌شود، بخشی از نرخ‌ها برای تاکسی آماده نشده اما نرخ اتوبوس و مترو آماده شده و امروز نهایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه اعلام اسامی ساختمان‌های ناایمن با شورا نیست، تاکید کرد: شورا و دادستانی کار خود را در خصوص ساختمان‌های ناایمن انجام می‌دهد و اخطارهای لازم را می‌دهد و قرار شده ساختمان‌هایی که تا پایان سال اقدامات لازم را انجام ندادند، پلمب شوند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *