فیلم کامل خوردن پشه زنده توسط مهران مدیری در برنامه زنده را ببینید

فیلم کامل پشه خوردن مهران مدیری در برنامه زنده را ببینید

خوردن پشه زنده توسط مهران مدیری در پشت صحنه و برنامه زنده دورهمی و ماجرای پشه خوردن مهران مدیری را در این صفحه ببنیید.

فیلم کامل خوردن پشه زنده توسط مهران مدیری در برنامه زنده را ببینید

فیلم کامل خوردن پشه زنده توسط مهران مدیری

مهران مدیری بازیگر و کارگردان سرشناس کشورمان شب گذشته در برنامه مسابقه دورهمی که مهمان این برنامه علیرضا خمسه بود گفت که پشه ای وارد دهان او شده و این پشه را قورت داده است.

مهران مدیری متولد فروردین ۱۳۴۶ در تهران بوده و سال‌ها در عرصه بازیگری و کارگردانی فعالیت می کند جالب است بدانید که مجله نیوزیک آمریکا در مقاله‌ای مهران مدیری را بیست و سومین مرد قدرتمند سال ۲۰۰۹ ایران نام برده است و تا به حال نه بار توانسته برنده جایزه جشن حافظ شود و رکورد دار این جایزه می باشد.

مهران مدیری در یک خانواده شش نفره به دنیا آمده است که 6 برادر بزرگتر از خودش دارد به نام های محسن و مسعود و مهرداد .

او در ۱۶ سالگی با تئاتر آشنا شده است و در سال ۱۳۶۸ به صورت رسمی کار خود را با رادیو آغاز کرد و در داستان شب شش سال به عنوان گوینده فعالیت می کرد در سال ۱۳۷۲ با داریوش کاردان آشنا شد و در سریال او که برای نوروز سال ۷۲ بود بازی کرد بعد از آن تصمیم گرفت که خودش کار کارگردانی را انجام بدهد و با برنامه ساعت خوش توانست گام مهمی را در ساخت مجموعه طنز بردارد .

او در این مجموعه بسیاری از بازیگران ستاره امروز سینما را معرفی کرد نصرالله رادش و مهران غفوریان و رضا عطاران و جواد رضویان از جمله افرادی بودند که توسط مهران مدیری معرفی شدند.

نکته ای که در رسانه‌ها قرار گرفته است شکرآب شدن رابطه مهران مدیری و رضا عطاران می‌باشد مدیری در مصاحبه‌ای گفته بود که رضا عطاران برنامه‌های طنز کثیف می سازد که همیشه عده در پایین شهر و فقر و فلاکت زندگی کرده و زندگی آنها را به صورت کمدی به تصویر می کشد بعد از این صحبت های مهران مدیری دیگر رضاعطاران هیچگاه با او همکاری نکرد

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *