فیلم کامل کار کثیف مهدی شجاعی حراست پالایشگاه بیدبلند

فیلم کامل کار کثیف مهدی شجاعی حراست پالایشگاه بیدبلند و مشت زدن ضرب و شتم خانم کارمند بیمارستان مهرگان شهرستان بهبهان را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل کار کثیف مهدی شجاعی حراست پالایشگاه بیدبلند

ویدیویی در فضای مجازی وایرال شده که یک مرد میانسال به صورت کارمند زن بیمارستان مشت میزند ویدیویی که بازتاب گسترده ای داشته و با واکنش های زیادی همراه شده است .

فیلم کامل کار کثیف مهدی شجاعی حراست پالایشگاه بیدبلند
کار کثیف مهدی شجاعی حراست پالایشگاه بیدبلند

بعد از پیگیری‌ها مشخص شد که فرد مشت زننده مسئول حراست پالایشگاه بیدبلند بوده که در بیمارستان مهرگان شهرستان بهبهان به یکی از کارمندان بیمارستان مشت زده و او را مورد ضرب و شتم قرار میدهد.

ماجرای ضرب و شتم

درباره این موضوع گفته می شود که مهدی شجاعی فرد مشت زننده تصمیم داشته که دفترچه بیمه شخصی خود را برای فرد دیگری استفاده کند اما خانم کارمند بیمارستان طبق قوانین بیمه از این کار امتناع می‌کند و در نهایت جر و بحث آنها باعث می شود که این مرد به اتاقک این خانوم آمده و او را مورد ضرب و شتم قرار بدهد.

مهدی شجاعی از زمان احداث شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس مسئولیت حراست آن را بر عهده داشته و حدود ۱۱ سال است که در این کار فعالیت می کند.

لازم به ذکر است که دادستان بهبهان دستور داده خارج از نوبت به این پرونده رسیدگی شود.

همچنین مدیر عامل شرکت پالایش گاز بیدبلند اعلام کرده که این شخص را تعلیق کرده است تا به وضعیت او رسیدگی شود او همچنین گفته اگرچه این اتفاق در ساعات غیر اداری و در محیط غیر اداری از سوی این فرد صورت گرفته است اما با توجه به اینکه بود در این مجموعه فعالیت داشته بنام این مجموعه را خدشه‌دار کرده است باید به سزای اعمال خود برسد

در صورت تایید خبر مشت زنی حراست ، حرکت خصمانه مهدی شجاعی هم از جنبه خصوصی جرم ( شکایت و پیگیری بیمارستان و خانم مضروب) و هم جنبه عمومی جرم ( مدعی العموم برای جریحه دار کردن احساسات عمومی) عواقب جزایی سنگینی را برای او در پی خواهد داشت.

مداحی برای فاطمه زهرا س

جالب است بدانید که او مداحی هم میکند و فیلم مداحی وی برای حضرت فاطمه س در فضای مجازی حسابی وایرال شده است که در زیر میبینید.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

‫2 دیدگاه ها

  1. مدعی العموم بخاطر جریحه دار شدن احساسات مردم برخورد کند.چون احتمال داره شاکیو با تهدید ویا رو دربایستی ازش رضایت بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا