فیلم کامل کنسرت محسن یگانه با حضور دخترش روی صحنه و اجرا

فیلم کامل کنسرت محسن یگانه با حضور دخترش روی صحنه و اجرا

فیلم کامل کنسرت محسن یگانه با حضور دخترش روی صحنه و اجرا

فیلم کامل کنسرت محسن یگانه با حضور دخترش روی صحنه و اولین کنسرت محسن یگانه با دخترش را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل کنسرت محسن یگانه با حضور دخترش

محسن یگانه یکی از خواننده های محبوب کشورمان بوده که روز گذشته در تهران کنسرتی برگزار کرد که دخترش را نیز بر روی صحنه آورد و با او اجرا کرد که مورد تشویق هوادارانش قرار گرفت.

محسن یگانه از خواننده های محبوب پاپ کشورمان بوده که دارای رکورد بیشتر بیننده در یوتیوب با 20 میلیون بازدید بوده است آهنگ بهت قول میدم محسن یگانه در یوتیوب 20 میلیون بازدید داشته که در بین خواننده های ایران رکورد محبوب میشود.

یگانه در کانادا خانه خریده و در این کشور زندگی میکند این خبر را دو سال پیش رسانه ها منتشر کردند بعد از اینکه او هنگام خرید خانه در تهران با کلاهبرداری یکی از دلالان مواجه شد و کارش به شکایت کشید اما دادگاه حق را به او نداد و محسن یگانه به شدت از این اتفاق ناراحت شد و پول ضرر مال کرد در همان سال خبر مهاجرت محسن یگانه به کانادا مطرح شد اما در حال حاضر او کنسرت های خود را در ایران برگزار میکند.

فیلم کامل کنسرت محسن یگانه با حضور دخترش روی صحنه و اجرا

محسن یگانه متولد 23 اردیبهشت سال 1364در گنبد کاووس می باشد این خواننده دانشجوی انصرافی کارشناسی صنایع از دانشگاه آزاد در ترم شش می باشد دارای دو خواهر پزشک و دندانپزشک و یک برادر به نام کمیل می باشد . او فرزند سومین فرزند این خانواده بوده. مادر وس استاد دانشگاه و پدرش محمد رضا یگانه کارمند جهاد، شهید دفاع مقدس می باشد. پدر او زمانی که محسن تنها 10 ماهش بوده در 23 اسفند سال 1364 در سن 35 سالگی به درجه رفیع شهادت رسید.

محسن یگانه در نوروز 89 در مجله ترانه ماه اعلام کرد که ازدواج کرده است، یگانه در 14 آبان 93 صاحب فرزند دختری به نام نگاه شد بهمین سبب نیز نام نگاه را برای چهارمین آلبوم رسمی خود برگزید.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *