فیلم کشته شدن شیرین علیزاده واقعیت دارد؟

فیلم لحظه کشته شدن شیرین علیزاده واقعیت دارد؟

فیلم کشته شدن شیرین علیزاده واقعیت دارد؟ ماجرای تیر خوردن شیرین علیزاده دختر یا زن اصفهانی که در رسانه های معاند منتشر شده را در این صفخه  بخوانید.

فیلم کشته شدن شیرین علیزاده واقعیت دارد؟

فیلم کشته شدن شیرین علیزاده واقعیت دارد؟

ویدیویی کوتاه در رسانه های معاند خارجی منتشر شده است که مدعی هستند در این ویدیو خانمی به نام شیرین علیزاده کشته میشود! در این ویدیو تعدادی افراد را نشان میدهد که در حالا دویدن هستند و فیلمبردار در حال صحبت و گزارش است و میگوید که یک دختر تیر خورد در حالی که در تصویر صحنه ای از تیر خوردن وجود ندارد و صرفا شخص فیلمبردار در گزارش خود به این اتفاق اشاره میکند.

در روزهای گذشته اسامی متعددی به عنوان کشته شده در اعتراضات توسط رسانه های معاند اعلام شده بود که در نهایت خبرگزاری فارس و صداوسیما گزارشی از علت مرگ آنها منتشر کردند که ماجرا به گونه ای دیگر بود.

باید صبر کنیم تا رسانه های رسمی درباره این خبر نیز اطلاع رسانی کنند و نمیتوان به گزارشات رسانه های معاند و خارجی استناد کرد.

در روزهای اخیر نام نگین عبدالملکی و آرنیکا قائم مقامی اعلام شده بود که بر اثر ضربه باتوم فوت کرده اند اما صداوسیما گزارشات و مصاحبه ای با خانواده انها منتشر کرد و گفته شد نگین عبدالملکی بر اثر مصرف مشروبات الکی تقلبی و آرنیکا خود را از پنجره پایین انداخته و خودکشی کرده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *