فیلم گریه جانسوز دختر و پسر شهید علیرضا شهرکی بر سر پیکر پدر

فیلم گریه جانسوز دختر و پسر شهید علیرضا شهرکی بر سر پیکر پدر

گریه های جانسوز دختر و پسر شهید سرهنگ علیرضا شهرکی را در این صفحه مشاهده میکنید که متاسفانه امروز توسط افراد ناشناس به رگبار گرفته شده و به شهادت رسیدند .

فیلم گریه جانسوز دختر و پسر شهید علیرضا شهرکی بر سر پیکر پدر

شهید سرهنگ علیرضا شهرکی صبح روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ به همراه همسرش فرزندان را به مدرسه رساندند  که در حال بازگشت مورد حمله تروریستی قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

فیلم گریه های دختر و پسر شهید علیرضا شهرکی

علیرضا شهرکی در همان لحظه به شهادت رسید و همسرش به بیمارستان منتقل ش و به دلیل وخامت حال و شدت خونریزی بر اثر جراحات ناشی از گلوله به همسر شهیدش پیوست.

فرزندان شهید علیرضا شهرکی ریحانه ۱۶ ساله و رضا ۱۵ ساله می باشند  او چند سالی به عنوان فرمانده پلیس آگاهی سراوان فعالیت می کند و موفق شد بسیاری از سارقان مسلح این شهرستان را دستگیر و به سزای اعمالشان برسانند به همین دلیل خلافکاران زیادی برای ریختن زهر خود به این شهید در کمین بودند که در نهایت به هدف شیطانی خود رسیدند.

نیروهای امنیتی تلاش زیادی می کنند تا بتوانند قاتلان وی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در اقدام معاندین مسلح در ترور رئیس پلیس آگاهی انتظامی شهرستان سراوان، همسر وی نیز که مجروح شده بود به فیض شهادت نائل آمد.

سردار جلیلیان شهادت این دو عزیز از خانواده بزرگ فراجا را مجدد خدمت مردم شریف و کارکنان جان برکف پلیس و خانواده های محترم این شهیدان و سایر بستگان تبریک و تسلیت عرض نموده و مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر این شهیدان گرانقدر متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *