فیلم گریه کردن علی اصغر زارعی در صحن علنی مجلس برای تصویب برجام

فیلم گریه کردن علی اصغر زارعی در صحن علنی مجلس برای تصویب برجام

فیلم گریه کردن علی اصغر زارعی در صحن علنی مجلس برای تصویب برجام را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید

بعد از تصویب برجام در مجلس در سال 2015 برخیها با این توافق موافق و برخی دیگه مخالف بودند یکی از مخالفات سرسخت این توافقنامه آقای علی اصغر زارعی نماینده وقت تهران بود که به شدت به این اتفاق معترض بود و حتی بعد از تصویب آن در صحن علنی مجلسی شروع به گریه کرد و بلند فریاد میزد که آبروی ایران را بردید.

فیلم گریه کردن علی اصغر زارعی

آن روزها، رسانه های زنجیره ای اصلاح طلب و حامی دولت، گریه این رزمنده و جانباز جنگ و دلسوزی مخلصانه او را برای منافع ملی، با برچسب «دلواپس» به سخره گرفتند و فریادهای از سر درد او و معدود همفکرانش را در جلسه آن روز، به حساب آخرین دست و پا زدن های «دلواپسان» برای بر هم زدن «توافق قرن» (برجام) گذاشتند.

فیلم گریه کردن علی اصغر زارعی در صحن علنی مجلس برای تصویب برجام

براساس این گزارش دیشب جلسه ای با حضور علیرضا زاکانی و علی اصغر زارعی اعضای فراکسیون اصولگرایان، کاظم جلالی و علاءالدین بروجردی اعضای فراکسیون رهروان و علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی برگزار می شود تا جزئیات طرح اجرای برجام مورد بررسی قرار گرفته و با تعامل اعضای جلسه پیشنهادات برای تغییر درجزییات مورد بررسی و تفاهم قرار گیرد تا در جلسه امروز به تصویب برسد.

اما برخلاف تفاهم صورت گرفته، امروز رئیس مجلس اجازه طرح پیشنهادات توافق شده و سایر نظرات را نمی دهد و عملا طرح اولیه به تصویب می رسد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *