قبض برق خانه علی کریمی جنجال شد! آیا علی کریمی بیت کوین استخراج میکند؟

قبض برق خانه علی کریمی جنجال شد! آیا علی کریمی بیت کوین استخراج میکند؟

قبض برق خانه علی کریمی جنجال شد! آیا علی کریمی بیت کوین استخراج میکند؟ جزئیات را در این صفحه از ممجله شبونه مشاهده نمایید

قبض برق خانه علی کریمی

علی کریمی روز گذشته تصویری از قبض برق خانه خود را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و از اینکه با توجه به قطع و وصل شدن برق ها و خاموشها برایش قبض برق امده و اخطار هم داده شده است گلایه کرد.

قبض برق خانه علی کریمی جنجال شد! آیا علی کریمی بیت کوین استخراج میکند؟

اما نکته ای که توجه کاربران شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرد مبلغ قبض برق خانه علی کریمی بود که برای یک ماه ۴ میلیون ۶۰۰ هزار تومان صادر شده است!!

بسیاری از کاربران در کامنت هایی زیر پست علی کریمی از سوال پرسیدند آیا در خانه تا ماینر دارید و در حال استخراج بیت کوین هستید؟! چرا اینقد مبلغ قبض خانه شما زیاد است!

برخی دیگر از کاربران نیز این اتفاق را دستمایه طنز قرار دادند و از اینکه علی کریمی در خانه چچه میکند که مبلغ قبض برقش زیاد است متعجب شده اند.

این روزها قطعی مکرر برق صدای همه را در آورده و علی کریمی هم از این قائده مستثنی نبوده و بارها در اینستاگرامش نسبت به این قضیه واکنش نشان داده است.

او صبح امروز تصویری از قبض برقش منتشر کرد که نشان می دهد ۴ میلیون ۶۰۰ هزار تومان قبض برق برایش صادر شده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *