قسمت آخر سریال زیرخاکی ۳ (فصل سوم زیرخاکی قسمت آخر)

قسمت آخر سریال زیرخاکی ۳ تکرار (فصل سوم زیرخاکی قسمت آخر)

قسمت آخر سریال زیرخاکی ۳ تکرار (فصل سوم زیرخاکی قسمت آخر) 13 فروردین 1401 بازپخش را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

قسمت آخر سریال زیرخاکی ۳ (فصل سوم زیرخاکی قسمت آخر)

قسمت آخر سریال زیرخاکی ۳

سریال زیرخاکی از سریال‌های پربیننده تلویزیونی بوده که توانسته مخاطبان زیادی را به دست آورد فصل اول این سریال در سال ۱۳۹۹ تولید و بر روی آنتن رفت که به دلیل استقبال گسترده مردم از آن در سه فصل دیگر ساخته شد سریال کمدی و تاریخی با درخشش پژمان جمشیدی و ژاله صامتی سبب شده که به عنوان یک برند تلویزیونی تبدیل شود سریال زیر خاکی در فصل سوم برای عید نوروز ۱۴۰۱ آماده شد که در ۱۳ قسمت بر روی آنتن رفت قسمت آخر فصل سوم زیرخاکی روز سیزده بدر بر روی آنتن رفت و پایان فصل سوم آن را هم مشاهده کردیم .

حالا باید ببینیم که فصل چهارم این سریال تولید خواهد شد یا خیر در این صفحه می توانید آخرین قسمت فصل سوم زیر خاکی را مشاهده کنید.

این مجموعه تلویزیونی کمدی-تاریخی که مربوط به دهه‌های ۱۳۵۰ و ۱۳۶۰ خورشیدی است، داستان مردی را به تصویر می‌کشد که به دنبال زیرخاکی می‌گردد. او در طی داستان درگیر مسائلی همچون؛ دستگیری به جرم پخش اعلامیه ضد شاه، کمک به برادرش در تعمیر موشک ارتش و… می‌شود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *