دانلود و پخش انلاین سریال حکم رشد قسمت

دانلود قسمت دهم سریال حکم رشد قسمت ۱۰ (قسمت 10)

دانلود و پخش انلاین قسمت دهم سریال حکم رشد قسمت ۱۰ و تکرار بازپخش سریال حکم رشد قسمت 10 امشب چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 در این صفحه ببینید.

دانلود قسمت دهم سریال حکم رشد قسمت ۱۰ | سریال حکم رشد قسمت 10

سریال حکم رشد این روزها به قسمت های هیجان انگیز خود رسیده است ماجرای غلام و ذبیح که دو برادر ناتنی بوده و یکی از آنها خلافکار و دیگری رئیس پاسگاه شده است و رودررو شدن آنها باعث شده داستان بسیار مهیج پیش برود.

حسن لفافیان برای به نمایش کشیدن اقتدار نیروی انتظامی این سریال را تولید کرده که به جزئیات و ماجرای مبارزه نیروی انتظامی با اشرار و اراذل و اوباش می پردازد.

پخش انلاین قسمت دهم سریال حکم رشد


غلام سردسته اراذل و اوباش بوده که یک محله از او می ترسند و مدام در درگیر و جنگ و جدال به راه می اندازد.

از این طرف ذبیح که برادر ناتنی او است به عنوان رئیس پاسگاه محل انتخاب می شود و حالا و وظیفه دارد که غلام را دستگیر کند موضوعات مشترک آثار نعمت‌ا… مانند خانواده، برادری و حفظ حرمت‌‌ها در خانواده در «حکم رشد» نیز وجود دارد. بعضی دیالوگ‌های آهنگین و کنایه‌آمیز شخصیت‌ها یا تکرار چندباره کلمه خاصی در دیالوگ برای تاکید روی یک موضوع نیز مخاطب را به یاد دیالوگ‌نویسی نعمت‌ا… می‌اندازد.

✅همچنین ببینید دانلود همه قسمت های سریال حکم رشد

به شما پیشنهاد می‌کنیم که این قسمت به روش مشاهده کنید اگر نتوانستید آن را از تلویزیون ببینید در این قسمت بازپخش آن را تماشا کنید

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *