دانلود قسمت سریال آکتور ۱۳ سیزدهم کامل قسمت 13 از ویدائو و آپارات

دانلود قسمت سریال آکتور ۱۳ سیزدهم کامل قسمت 13 از ویدائو و آپارات

قسمت 13 سریال آکتور با هنرنمایی نوید محمدزاده و احمد مهرانفر و هستی مهدوی فر منتشر شد سریالی که مخاطبان بسیار زیادی را توانسته به دست آورد.

دانلود قسمت سریال آکتور ۱۳ سیزدهم کامل قسمت 13 از ویدائو و آپارات

قسمت 13 سریال آکتور

دانلود با لینک مستقیم

قسمت ۱۳ این سریال با کیفیت های مختلف و با ترافیک اینترنت نیم بها در اختیار شما قرار گرفته شده است و میتوانید هر کدام از قسمت های این سریال را با کیفیت های مختلف دانلود کنید.

داستان قسمت 13 سریال آکتور

داستان سریال اکتور در قسمت ۱۳ درباره اتفاقات مهم داستان است وحید که توانست مریم را از یک مشکل بسیار بزرگ نجات بدهد به او قول ازدواج داده است در حالی که علی به همراه مرتضی و الما برای بررسی مکان ماموریت جدیدشان که غفوری را پیدا کرده‌اند می‌روند و در این میان علاقه الما به علی مشخص می گردد و الما در نقش یک زن و شوهر میانسال سراغ زوجی که میخواستند پدرشان را به بخش وی آی پی منتقل کنند میروند در ادامه می‌توانید داستان کامل سریال آکتور در قسمت سیزدهم مشاهده کنید جالب است بدانید که این سریال اولین تجربه حرفه ای نیما جاویدی در ساخت سریال است.

حالا نوبت به «آکتور» نیما جاویدی و حتی سریال «رهایم نکن» شهرام شاه‌حسینی رسیده است. مدت‌ها نام «آکتور» در فضای‌مجازی مطرح می‌شود که هر بار، ساترا اعلام کرد که این سریال هنوز برای مجوز اقدام نکرده است. اما شنیده‌ها حکایت از آن داشت که فیلیمو قصد دارد از این هفته، پخش سریال را آغاز کند. سریالی که نوید محمدزاده، احمد مهران‌فر، هانیه توسلی، هومن برق‌نورد، هستی مهدوی‌فر، گلاره عباسی و مهراوه شریفی‌نیا ستارگانِ این سریال به شمار می‌روند.

داستان «آکتور» درباره زندگی پر‌فراز‌و‌نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آنها می‌شود، زندگی‌شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *